واکنش شدید صهیونیست‌ها به اعتراض اهالی حیفا در حمایت از غزه +فیلم

نیرو‌های رژیم صهیونیستی به اعتراض مردم حیفا در حمایت از مردم غزه به شدت واکنش نشان دادند.

اقدامات وحشیانه صهیونیست ها علیه ساکنان حیفا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد روز شنبه اهالی شهر حیفا در فلسطین به منظور اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه به خیابان‌ها آمدند که  با واکنش وحشیانه ای از سوی نظامیان اسرائیلی مواجه شدند.

هدف این جمعیت که تعدادشان به صدها نفر می‌رسید محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و کرانه باختری بود هر روز شاهد آن هستند.

شرکت‌کنندگان در این جنبش پلاکاردهایی با نوشته‌هایی چون "در برابر اشغالگری مقاومت خواهیم کرد، تیراندازی مرگبار را متوقف کنید، به اشغالگری پایان دهید" خواهان آزادی غزه شدند و  پرچم فلسطین را در حیفا به اهتزاز در آوردند. نیروهای رژیم صهیونیستی برای توجیه اقدامات خود علیه اعتراض‌کنندگان مدعی شدند که این جمعیت موجب بی‌نظمی و مسدود کردن خیابان ها شده اند.

یکی از شهروندان حیفا که در این تظاهرات شرکت کرده بود بر عدم دشمنی میان عرب زبان‌ها و یهودیان تاکید کرد. این شخص همچنین بیان کرد که نمی توانم جنایتی را که به نام من نوشته می شود طاقت بیاورم و به هیچ عنوان دوست ندارم بخشی از آن باشم.

بیشتر بخوانید:

صحنه‌ای دردناک که پزشک فلسطینی را در بهت فرو برد +عکس

انتهای پیام/

اقدامات بیرحمانه صهیونیست ها علیه اهالی حیفا در حمایت از غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار