والی جدید ننگرهار رسما معرفی شد

حیات الله حیات، والی پیشین ولایت هلمند که بر اساس فرمان رئیس جمهور افغانستان به عنوان والی جدید ولایت ننگرهار تعیین شده است، امروز در مراسمی رسما معرفی شد.

والی جدید ننگرهار رسما معرفی شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حیات الله حیات، والی پیشین ولایت هلمند که بر اساس فرمان رئیس جمهور افغانستان به عنوان والی جدید ولایت ننگرهار تعیین شده است، امروز در مراسمی رسما معرفی شد.

حیات الله حیات در جمع خبرنگاران بر تطبیق قانون تاکید کرد و گفت: با هر اداره و هر شخص در چهارچوب قانون عمل خواهد کرد و هیچکس بالاتر از قانون نیست.

وی گفت  تامین امنیت در اولویت های کاری وی قرار دارد و برای تامین آن از هیچگونه سعی و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

والی حیات بیان داشت که  اصلاحات جدی را در ساختار نیروهای امنیتی و ادارات ملکی به وجود خواهد اورد  و تامین وحدت در بین اقوام ساکن دراین ولایت نیز در برنامه کاری وی قرار دارد.

به گفته وی، تامین دسترسی به معلومات ،جلوگیری از غصب ملکیتهای دولتی،  اغاز مجدد کار پروژه های بزگ متوقف شده، فعال ساختن پارکهای صنعتی، تامین نظم ترافیکی و از بین بردن ازدحام در شهر، جلوگیری از فساد اداری  و به وجود آوردن هماهنگی بین ادارات ملکی و نظامی در راس کارهای روزمره وی قرار دارد.

والی جدید ننگرهار همچنین در بیان تعهداتش به مردم گفت: سال جاری سال معارف خوانده شده و برای بازگشایی مکاتب مسدود شده و جمع آوری کمک ها برای ساختن مکاتب تلاش خواهد کرد.

حیات الله حیات  که باشنده ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار است وتا مقطع ماستری تحصیلات دارد  قبلا به حیث والی ولایات میدان وردک و هلمند ایفای وظیفه نموده است. وی پس از آنکه محمد گلاب منگل، والی پیشین ننگرهار که بعد از انجام یک و نیم سال ماموریتش  در این ولایت استعفا داد از سوی اشرف غنی به عنوان والی جدید ننگرهار تعیین گردید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.