بروزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان کرمان در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه شناسایی ظرفیت های تولید ملی و بروزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان کرمان اجرایی می شود.

بروزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان کرمان در راستای حمایت از تولید کالای ایرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت:در راستای اجرای سیاستهای وزارت صنعت، معدن وتجارت درحمایت هدفمند از تولیدملی و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی نام گرفته و به منظور فعال سازی ظرفیت های داخلی، حمایت از تولید کالای ملی، تخصیص بهینه منابع و آمایش و رصد وضیعت بنگاهها و واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین برنامه ریزی مناسب تر و ارائه خدمات بهتر به واحدها و طرحهای صنعتی و شناسایی ظرفیت های تولید ملی (راهبرد درون زایی) و بروزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان کرمان پروژ شناسایی ظرفیت های تولید ملی و بروزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان کرمان در حال اجرا و کلیه واحدهای صنعتی موظف به تکمیل پرسشنامه و همکاری با کارشناسان این سازمان می باشند.

حسینی نژاد در ادامه اظهار داشت: فرایند پیش بینی شده برای اجرای این پروژه شش ماه می باشد و واحدها و طرحها به دو دسته کلی واحدهای داخلی شهرکهای صنعتی، مناطق ویژه اقتصادی و نواحی صنعتی که توسط شرکت شهرکهای صنعتی رصد و واحدهای خارج از شهرکهای صنعتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان همزمان با سراسر کشور انجام می شود.

وی گفت: کارشناسان ذیربط دراین طرح با مراجعه به واحد صنعتی نسبت به تکمیل پرسشنامه و ثبت اولیه اطلاعات در سامانه اقدام می نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از تمامی مدیران واحدهای صنعتی درخواست نمود که نهایت همکاری را با کارشناسان این طرح داشته و در تکمیل پرسشنامه دقت لازم را بعمل آورند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار