معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان:

۲ نفتکش پهن پیکر، همزمان برای نخستین بار در بندر امام(ره) بارگیری شدند

مدیری گفت: برای نخستین بار در تاریخچه عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) دو فروند کشتی حامل مواد نفتی به طور همزمان بارگیری شدند.

۲ نفتکش پهن پیکر، همزمان برای نخستین بار در بندر امام بارگیری شدندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به  نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، ایرج مدیری اظهار کرد: برای نخستین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی (ره)، ضمن پذیرش دو فروند کشتی تانکر نفتی پهن پیکر با طول ۱۸۳ متر و به وزن ۴۷ هزار تن در اسکله‌های پایانه نفتی این مجتمع بزرگ بندری، عملیات بارگیری را با موفقیت به اتمام رساندند.

وی افزود: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت کامل اسکله‌های نفتی و پذیرش کشتی‌های بزرگتر و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهبود شاخص‌های عملیاتی فرآیند بارگیری همزمان این دو فروند کشتی تانکر با ظرفیت کامل صورت پذیرفت.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین جذب ترافیک کالای بیشتر به بندر در بخش مواد نفتی را از اهم مزیت‌های حاصل از این عملیات برشمرد.

یادآور می‌شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) در پی تمهید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، موجب رونق فعالیت‌های این بخش در زمینه انبارش، تخلیه و بارگیری و ترانزیت مواد نفتی شده و طی سال‌های اخیر به رتبه نخست مرز خروجی فرآورده‌های نفتی دست یافته است.

انتهای پیام/

بارگیری دو نفتکش پهن پیکر برای نخستین در بندر امام(ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار