به همت خیران کرمانی؛

اهدا کارخانه ۴ ونیم میلیارد تومانی برای کمک به خانواده زندانیان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری یک کارخانه تولید آب آشامیدنی و گلاب گیری چهار ونیم میلیارد تومانی هم برای خانواده زندانیان نیازمند و ایجاد اشتغال برای مددجویان از سوی یک گروه خیر اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جلست هیات امناء ستاد دیه استان کرمان گفت: امیداوریم با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته خانواده‌های تحت پوشش انجمن را تا ۷۰۰ خانواده افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت ترویج فرهنک کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد و گفت:در حال حاضر ۵۴۵ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان می‌باشند.

موحد از به میدان آمدن تعداد زیادی از خیران به صورت خودجوش برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد وکمک به خانواده‌های زندانیان بی بضاعت خبر داد و ابراز داشت:در ماه مبارک رمضان سال جاری یک کارخانه تولید آب آشامیدنی و گلاب گیری چهار ونیم میلیارد تومانی هم برای خانواده زندانیان نیازمند و ایجاد اشتغال برای مددجویان از سوی یک گروه خیر اهدا شده است.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اظهارکرد:هر ساله شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان الگو و رهبر جامعه اسلامی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ورود می‌نمایند و کمک‌هایی را اهداء می‌فرمایند که بیانگر ایجاد فضای مناسب در جهت کمک به آسیب دیدگان جامعه چه در بخش کمیته امداد وچه در بحث خانواده زندانیان بی بضاعت می‌باشد.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان کرمان بیان داشت:بایستی با کمک اصحاب رسانه و صداوسیمای مرکز استان از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در بعد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مساعدت به خانواده‌های زندانیان بی بضاعت حداکثر بهره را جست.

رئیس شورای قضائی استان کرمان در پایان عنوان کرد: نگاه و نگرش رزم‌حسینی استاندار کرمان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را باید ستود و قدر دانست و استاندار کرمان برای به میدان آوردن خیران تلاش می‌کند و ازهیچ بودجه دولتی در این رابطه استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار