یک تهیه کننده سینما:

برخی‌ برای پوشاندن ضعف‌هایشان فیلم‌های پرهزینه می‌سازند

پیمان جعفری می‌گوید با گروه و بازیگران گران قیمت نمی‌توان فیلم خوب ساخت.

برخی‌ برای پوشاندن ضعف‌هایشان فیلم‌های پرهزینه می‌سازنندپیمان جعفری تهیه‌کننده سینما، درباره علت ساخته نشدن فیلم‌هایی با هزینه اندک به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اتفاق مهم این است که نسل جدیدی در فیلمسازی ورود کردند که درکی از هزینه‌ها ندارند و فکر می‌کنند به سادگی می‌توان هزینه‌های بالا را به دست آورد؛ توقع این دوستان بالا رفته و تصور دارند فقط با گروه سازنده و بازیگران گران قیمت می‌توان به خروجی خوب رسید.

وی افزود: درست است که بازیگر به دیده شدن فیلم کمک می‌کند؛ اما فیلمنامه و پرداخت خوب، نیز مهم خواهد بود. اینطور نیست که براساس هر فیلمنامه‌ای اثری تولید کرد و از هرکسی که دلمان بخواهد در ساخت یک فیلم بهره ببریم؛ با این تفاسیر یا فیلم‌ها ساخته نمی‌شود و یا پرهزینه خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: حتی تعدادی از کارگردان‌های قدیمی هم پرتوقع و بی‌منطق شده‌اند؛ یعنی فکر می‌کنند با گروه گران می‌توان فیلم خوب ساخت و البته تعدادی می‌خواهند از این طریق ضعف‌های خودشان را بپوشانند.

جعفری خاطرنشان کرد: در اصل باید به این درک برسیم که برای ساخت یک فیلم حتما نباید مبالغ بالا هزینه کرد؛ چون پیامدهای خوبی ندارد.

انتهای پیام/

چرا فیلم کم هزینه ساخته نمی شود؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار