فروش صنایع دستی قرآنی در ماه رمضان

سرپرست معاونت صنایع دستی از نمایش آثار فاخر و نفیس، برگزاری کارگاه زنده تولید صنایع‌دستی و فروش تولیدات صنایع‌دستی در بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد.

فروش صنایع دستی قرآنی در ماه رمضانبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سرپرست معاونت صنایع دستی از نمایش آثار فاخر و نفیس، برگزاری کارگاه زنده تولید صنایع‌دستی و فروش تولیدات صنایع‌دستی در بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن خبر داد.

پویا محمودیان گفت: معاونت صنایع‌دستی در بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن و عترت که از ۲۹ اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه در مصلی تهران برپاست، حضوری فعال دارد.

او بیان کرد: در فضایی بالغ بر ۱۰۸ مترمربع در قالب ۱۲ غرفه در انتهای شبستان، سالن یاس، ورودی ۸۸ و ۸۵ فروش تولیدات کاشی هفت‌رنگ، حکاکی، تذهیب، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، معرق چوب و سوخته نگاری توسط هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی انجام می‌شود.

محمودیان اضافه کرد: هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از استان‌های البرز، قم و تهران هستند و تلاش شده آثاری که برای نمایش، فروش و برگزاری ورک‌شاپ انتخاب شده‌ است، با مضامین قرآنی و اهداف نمایشگاه قرآن و عترت نزدیکی و قرابت داشته باشد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی افزود: هشت هنرمند در رشته‌های طراحی نقوش سنتی، خوشنویسی روی علامت‌های مذهبی، منبت، معرق و گره‌چینی در این نمایشگاه به تولید زنده آثار می‌پردازند.

۵۰ اثر صنایع‌دستی نفیس و فاخر در کنار سایر آثار فاخر نمایشگاه، در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن و عترت، قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار