آغاز ثبت نام اوقات فراغت در مراکز کانون پرورش فکری کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از آغاز ثبت نام اوقات فراغت مراکز کانون خبرداد و گفت: ثبت نام از متقاضیان در این طرح از اوایل خرداد آغاز و تا اوایل تیر ماه ادامه دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی گفت: یکی از اصلی‌ترین محور‌های فعالیت کانون پرورش فکری موضوع اوقات فراغت است که کانون در این راستا به اجرای برنامه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های کتاب محور در کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان و فعالیت‌های نمایش عروسکی، قصه گویی، شعر خوانی، فعالیت‌های ادبی، انیمیشن، سفالگری، کاردستی، معرفی شخصیت، بحث آزاد، رباتیک، نجوم و کلاس‌های ویژه‌ی سفالگری، نقاشی و موسیقی می‌پردازد.

وی افزود: با توجه به مراجعه روزانه مخاطبین کانون یعنی کودکان و نوجوانان و کشف و پرورش استعداد‌های هنری آنها، ضرورت دارد جهت استمرار این روند، زمینه‌ای برای ایجاد کلاس‌های تخصصی مهیا شود و والدین در بخش آموزش هنری، کانون را بعنوان مکانی پویا و تخصصی و کلاس‌های ویژه و اواقات فراغت را با نگاهی مثبت دیده و کودکان و نوجوانان در این کلاس‌ها حضوری کارآمد داشته باشند.
 
وی تقویت مهارت‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کودکان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت: یکی از راهکار‌های جدی تقویت مهارت‌های کودکان استفاده درست از اوقات فراغت است.
 
شیخی، زمان آغاز کلاس‌های ویژه‌ی هنری را از اول خرداد ۹۷ اعلام و خاطر نشان کرد: تمام کلاس‌های ویژه از اول خرداد آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد و مراکز کانون با انجام فعالیت‌های اصلی در طول سال آماده حضور کودکان و نوجوانان است.
 
مدیرکل کانون استان کردستان همچنین گفت: اوقات فراغت تابستانی یکی از بهترین فرصت‌هایی است که کودکان و نوجوانان می‌توانند بدون دغدغه فعالیت‌های درسی، به دنبال پرورش استعداد‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود باشند.
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری در فصل تابستان پررنگ‌تر می‌شود شناسایی، رشد و شکوفایی استعداد‌های کودکان در ایام فراغت را از اهداف این نهاد برشمرد.
 
گفتنی است؛کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۰ مرکز ثابت و ۴ کتابخانه سیار روستایی در تمامی شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در طول سال به کودکان و نوجوانان کردستانی می‌باشد.

انتهای پیام/م

ثبت نام اوقات فراغت در مراکز کانون پرورش فکری کردستان تا اوایل تیر ماه ادامه دارد

برچسب ها: جوانان ، فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.