تظاهرات دانش‌آموزان در فلوریدا در اعتراض به آزادی حمل سلاح+ تصاویر

معترضان به حمل آزادانه سلاح در آمریکا در شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های «پابلیکس» فلوریدا تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، روز گذشته (جمعه) دانش آموزان در اعتراض به حمل آزادانه سلاح و به منظور گرامیداشت یاد کشته‌شدگان حادثه تیراندازی در مدرسه‌ای در پارکلند فلوریدا، در شعبه های مختلف فروشگاه «پابلیکس» تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان شعارهایی علیه «انجمن ملی سلاح» سر می دادند و می گفتند: انجمن ملی سلاح. امروز چند کودک را کشته اید؟

این درحالی است که این تظاهرات به درگیری با حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کشیده شد. حامیان رئیس جمهور آمریکا معترضان را محاصره کرده بودند و شعار «ترامپ، ترامپ، ترامپ» و «آمریکا را دوباره قدرتمند کن» سر می دادند.

تظاهرکنندگان اعتراض خود به حمل آزادانه سلاح را با دراز کشیدن در داخل این فروشگاه ها نشان دادند. تظاهرکنندگان به مدت 12 دقیقه در داخل این فروشگاه ها روی زمین دراز کشیدند. 12 دقیقه یا 720 ثانیه مجموع تعداد تیراندازی هایی است که در آمریکا از زمان تیراندازی دو سال پیش در یک باشگاه شبانه در اورلاندو رخ داده است. این یکی از تظاهرات‌های سراسری گسترده در اعتراض به حمل آزادانه سلاح بود که در فلوریدا برگزار شد. این تظاهرات همچنین به مناسبت گذشت صدمین روز از حادثه تیراندازی در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا برگزار شد.

تظاهرات دانش آموزان در فلوریدا در اعتراض به آزادی حمل سلاح+ تصاویر

تظاهرات دانش آموزان در فلوریدا در اعتراض به آزادی حمل سلاح+ تصاویر

این تظاهرات در فروشگاه های زنجیره ای «پابلیکس» در بخش‌های مختلف اورلاندوی فلوریدا برگزار شد. این فروشگاه پس از آن هدف تظاهرات ضد سلاح قرار گرفت که هفته گذشته مشخص شد مبلغ 670 هزار دلار به کمپین وابسته به «آدام پوتنام»، نامزد جمهوری خواه حامی انجمن ملی سلاح پول اهدا کرده است.

تظاهرات دانش آموزان در فلوریدا در اعتراض به آزادی حمل سلاح+ تصاویر

 در تیراندازی دو سال پیش در یک باشگاه شبانه در اورلاندوی فلوریدا 49 نفر کشته و بیش از 50 نفر مجروح شدند. عامل این حمله با استفاده از اسلحه جنگی، حاضران در این باشگاه شبانه را به گلوله بست. در تیراندازی چند ماه گذشته در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا هم دست کم 17 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

آدام پوتنام که برای فرمانداری فلوریدا نامزد شده است، بارها حمایت خود را از حق آزادی حمل سلاح و انجمن ملی اسلحه اعلام کرده است.

انتهای پیام/

تظاهرات در اعتراض به قوانین حمل آزادانه سلاح در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار