زیباترین جزایر خصوصی جهان با امکانات لاکچری +تصاویر

جزایری زیبا در سراسر جهان وجود دارد که با امکانات رفاهی عالی به مکانی خصوصی و رویایی برای گذراندن تعطیلات ثروتمندان تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدادی از جزیره‌های کوچک در سرتاسر جهان با داشتن امکانات رفاهی عالی  به یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح مبدل شده‌اند. نام و امکانات برخی از این جزایر در ادامه ذکر شده است:

جزایر تاگوماگو و ایبیزا
گردشگرانی که از توان مالی بالایی برخوردار هستند، می‌توانند تعطیلات خود را در هتل جزیره رویایی تاگوماگو با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع بگذرانند. فقط با 5 دقیقه قایق‌سواری در امتداد ساحل شرقی جزیره تاگوماگو به جزیره ایبیزا با یک ویلا 5 طبقه با استخر شنا به طول 8 متر، امکانات ماساژ در فضای باز و حمام بخار و سونا می‌رسید.

هزینه هر شب اقامت در هتل جزیره تاگوماگو واقع در کشور فیجی 2436 پوند با یک خدمتکار شخصی است. این هزینه برای هتل جزیره ایبیزا برای هر شب با یک آشپز خصوصی، یک خدمتکار و کاپیتان قایق تفریحی 22000 پوند است.

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر
بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر


جزیره پونتادوس‌کانچوس
جزیره پونتا‌دوس‌کانچوس واقع در برزیل از سه جزیره کوچک با سواحل شنی سفید تشکیل شده است. این جزیره زیبا دارای 25 کلبه ییلاقی زیبا و مدرن با فضایی کاملا خصوصی است. امکان جابه‌جایی با خودروهای ون و بالگرد در این جزیره مهیاست. زمین تنیس خاکی، قایقرانی و نمایش فیلم از دیگر امکانات این جزیره است. نرخ هر شب اقامت در جزیره پونتادوس‌کانچوس  در فصل زمستان از 450 پوند شروع می‌شود.

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر


جزیره کمپینسکی
کاخ سن‌سلمنته در جزیره کمپینسکی در ونیز صومعه‌ای باستانی است که در قرن 12 میلادی ساخته شده است. این کاخ که امروزه به هتل تبدیل شده است، دارای 190 اتاق و سوئیت، هشت حیاط و یک کلیسا خصوصی است.

کاخ سن‌سلمنته امکانات رفاهی شامل استخر سرپوشیده، زمین گلف، زمین تنیس و حوضچه‌های آب‌گرم را دارا می‌باشد. هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های این هتل زیبا از 356 پوند برای اتاق‌های دو نفره در شب شروع می‌شود.

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر
بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر


جزیره پتی‌سنت‌وینسنت
در قسمت جنوبی جزایر کارائیب، یک جزیره بکر و رویایی به نام پتی‌سنت‌وینسنت وجود دارد. این جزیره رویایی با وسعتی برابر 115 هکتار دارای 22 کلبه یک خوابه بزرگ و ویلا دو طبقه است که برای رعایت بیشتر حریم خصوصی، ویلاها در امتداد ساحل بین حصاری از درختان ساخته شده‌اند.

امکانات رفاهی پتی‌سنت‌وینسنت در اواخر دهه 60 میلادی توسعه داده شد و بین سال‌های 2011 تا 2012 کلبه‌ها بازسازی شدند. در همین زمان مجموعه جدیدی از حوضچه‌های آب‌گرم و رستوران ساحلی نیز به امکانات جزیره اضافه گردید.

نکته جالب درباره جزیره پتی‌سنت‌وینسنت عدم وجود تلویزیون، تلفن و اینترنت در تمام کلبه‌ها و ویلاها است. مهمانان این چزیره هنوز برای برقراری ارتباط باید پرچم‌های مخصوصی را به اهتزاز در‌‌آورند. پرچم زرد در این جزیره به معنای درخواست خدمات است و پرچم قرمز برای زمانی به اهتزاز درمی‌آید که مهمانان می‌خواهند اعلام کنند ایجاد مزاحمت نکنید. نرخ اقامت در هریک از کلبه‌های این جزیره از 900 پوند برای هرشب است.

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر

بهترین جزایر خصوصی جهان+ تصاویر

بیشتر بخوانید:
حقایقی بسیار عجیب و هولناک درباره «جزیره آدمخوارها»+ تصاویر
ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین زندان‌های جهان
انتهای پیام/

جزایر خصوصی با امکانات عالی رفاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.