نجات باورنکردنی سارق مسلح از مرگ حتمی + فیلم

سارق مسلحی حین دزدی، مورد حمله شدید با سلاح‌های سرد واقع شد اما به طرزی باورنکردنی توانست جان سالم به در ببرد.

نجات باورنکردنی سارق مسلح از مرگ حتمی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی زیر صحنه‌هایی باورنکردنی از فرود چاقو در سر یک زندانی را نشان می‌دهد. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌شود، سارق مسلح 34 ساله برزیلی به نام پدرو فریرا در بیمارستان با آرامش نشسته و توضیح می‌دهد که چگونه به چاقویی بزرگ به او حمله شده است.

پزشکان موفق شدند طی یک عمل پنج ساعته چاقو را از سر فریرا بیرون بیاورند و او را از این مصدومیت وحشتناک نجات دهند. در حال حاضر او در سلامت کامل است و از هیچ عارضه‌‌ای رنج نمی‌برد. بعد از بهبودی کامل، این سارق مسلح دوباره به زندان منتقل شد.

این جنایتکار که از  سال 2004 در زندان به سر می‌برد و پس از درگیری که منجر به رخداد این حادثه برای او شد به یک زندان امنیتی در جزیره ایتاراماکا در مکزیک منتقل شد. فریرا ضارب خود را آنتونیو داسیلوا 27 ساله معرفی کرده است. او به پلیس گفت: به من در زندان گفته شد به سلول آنتونیو برم و وقتی به آنجا رفتم او چاقویی بزرگ را در سرم فرو کرد.
این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه این چاقو در سمت راست جمجمه پدرو فریرا فرو رفته است و تنها چند سانتی‌متر با چشم و شقیقه او فاصله دارد. افسران پلیس در ابتدا سعی می‌کنند متهم را سوار خودرو کنند اما به علت ارتفاع چاقویی که از سر فریرا بیرون زده قادر به نشستن در خوردو نیست. در ادامه ویدئو این حادثه را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:
لحظه برخورد وحشتناک کامیون با خودروی امداد + فیلم
فداکاری کم نظیر مرد جوان سوژه رسانه ها شد +فیلم

انتهای پیام/

چاقویی بزرگ در سر متهم برزیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
فیلمش کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
فیلمش کو ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
واقعا ؟!
این همه کلیپ شاد و خنده دار چرا آدم از این نوع کلیپا ببینه آخه