امام جمعه ریگان؛

مذاکره کنندگان باآمریکا ازراه امام فاصله گرفته اند

امام جمعه ریگان گفت:امروز کسانی که مذاکره با شیطان بزرگ را افتخار دیپلماسی می‌دانند از راه وکلام امام فاصله گرفته اند.

مذاکره کنندگان با شیطان بزرگ ازراه امام فاصله گرفته اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر گفت:شب‌های  قدر فرصت خوبی است برای جبران نواقص وکمبود‌هایی که ما نسبت به پروردگارمان در زندگیمان مرتکب شده ایم.

وی به فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، امام خمینی ره وانتخاب مقام معظم رهبری به رهبری نظام اشاره نمود وابراز کرد دو رکن در ماندگاری نهضت امام وانقلاب امام موثر ودر ماندگاری این انقلاب این دو رکن نیز موثرند شناخت توطئه‌های دشمن وبرهم زدن دسیسه‌های دشمن واستقرار حکومت اسلامی واجرای قوانین الهی بود .

رنجبر ماهانی افزود یکی از هنر‌هایی که امام در انقلاب داشت عبور از دشمن درونی نفس عماره وعبور از دشمن بیرونی نظام سلطه وطاغوت واستکبار جهانی بود.

وی بیان داشت امام خمینی (ره) هم دشمن درونی را شناخته بود وهم دشمن بیرونی را شناخته بود وبا هر دو مبارزه می‌کرد

امام جمعه ریگان اظهار کرد امام خمینی ره طوری سخن می‌گفت که گویی غرب وجود نداشت به چالش کشیدن قدرت‌های استکباری میوه درخت انقلابی بود که امام آن را غرس کرد واین میوه درخت انقلاب مرز‌های جغرافیایی را درنوردید وبه جهان صادر شد.

رنجبر ماهانی گفت: امام خمینی( ره )فرمودند: ان داغی که به واسطه این نهضت به دل امریکا وارد شده است به دل هیچ کس وارد نشده است وخوشبختی کامل آن روزی است که سلطه همه استعمارگران شرق وغرب به خصوص امریکا‌ی جهانخوار از سر مسلمانان قطع شود .

وی بیان داشت: امروز کسانی که مذاکره با شیطان بزرگ را افتخار دیپلماسی می‌دانند از راه وکلام امام فاصله گرفته اندوباید برگردند به مسیر راه امام وکلام وسخن وتفکر امام برگردند.

امام جمعه ریگان افزود: امام در نفی سازش با امریکا واستکبار جهانی می‌فرمایند کسی تصور نکند ما راه سازش را با جهانخواران را نمی‌دانیم، ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند .

رنجبر ماهانی گفت: کسانی که خودشان را مرید امام وانقلابی می‌دانند باید به سخنان امام خمینی ره توجه وجامه عمل بپوشانند

وی افزود :هم دولت وهم مجلس وملت بدانندتوافق نامه‌هایی نظیر برجام یا اف‌ای تی اف یا پالرموکه عزت واقتدار ملی را زیرسوال می‌برد این سازش با امریکا وامام نامه شرک ونفاق است

امام جمعه ریگان بیان داشت: با امضای قرار داد اف‌ای تی اف تمام نهادهای دولتی وغیر دولتی مشمول ارائه اطلاعات به خارجی‌ها می‌شود وهیچ استثنایی هم ندارد ما با امضا کردن این قرارداد اطلاعات نهاد‌های دولتی وعمومی را در اختیار دشمن قرار می‌دهیم .

رنجبر ماهانی افزود :طبق این قرار داد ایران متهم به پولشویی وتحویل مالی تروریسم میشودوحالاکه امریکایی‌ها در برجام نتوانسته اند جلوی نفوذ جبهه مقاومت را بگیرند از راه این قرارداد می‌خواهند جبران کنند لذا کنوانسیون پالرموکه در راستای این قرار داد است یک معاهده‌ای بود که ۱۸۰ کشورتا کنون عضو آن شده اند ومتاسفانه دولت نظام جمهوری اسلامی آن را امضا کرده است .

امام جمعه ریگان به شهادت امام علی (ع)اشاره نمود وابراز کرد :وقتی امیرمومنان علی (ع)حکومت را تشکیل دادحکومتی عدالت محور تشکیل دادوهر جا سختن از عدالت به میان می‌اید ذهن‌ها معطوف به عدالت امام علی (ع) میشود .

رنجبر ماهانی بیان داشت: منصب را امام علی (ع)بر اساس شایسته سالاری می‌دیدند مسولین ما توجه کنند .

وی افزود :ما بیش از ۴۰ سال است که از سفره با برکت امام خمینی ره استفاده می‌کنیم امام نسبت به فقرا توجه داشتند ومحرومین را درک می‌کردند اما امروز کسانی که دم از امام (ره) می‌زنند زندگی اشرافی دارند ساعت مچی گرانقیمت ان چنانی کفش گران قیمت ان چنانی این‌ها دم از امام خمینی( ره) می‌زنند .

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان ریگان اظهار کرد در سفر وزیر بهداشت به شهرستان طی رایزنی که با وی داشتیم قول دادند هزینه سرمایشی مصلی ریگان را تامین نمایند که مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وزیر بهداشت به مصلای شهرستان اختصاص داد.

رنجبر ماهانی با تقدیر از وزیر بهداشت ورئیس دانشگاه علوم پزشکی شرق استان جهت احداث بیمارستان ریگان اظهار کرد: این بیمارستان روند ۸۰ درصدی پیشرفت دارد .

انتهای پیام/ح

مذاکره کنندگان با آمریکا از راه امام فاصله گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار