در دیدار صدری با صالحی امیری عنوان شد؛

استفاده از ظرفیت‌های مخابرات در حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی

سید مجید صدری با رئیس کمیته ملی المپیک در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

استفاده از ظرفیت‌های مخابرات در حمایت از ورزش قهرمانی و همگانیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار سید مجید صدری با اشاره به حجم بالای نیروی انسانی و لزوم سلامت جسم و روح این مجموعه در راستای تحقق اهداف شرکت گفت: «باید توجه ویژه‌ای به امر سلامت و ورزش داشته باشیم که دستیابی به این مهم، رشد و توسعه جامعه و شرکت مخابرات را به همراه دارد.»

وی اظهار داشت: «برای همکاری بلندمدت و تعاملی با کمیته ملی المپیک باید از ظرفیت‌های دوسویه موجود استفاده کرد». وی همچنین استفاده از سرویس‌های ارزش‌افزوده توسط کمیته ملی المپیک را گامی جهت ارتقاء فرهنگ عمومی ورزش دانست.

رئیس کمیته ملی المپیک نیز برافزایش راه‌های همکاری و مشارکت با مخابرات تأکید کرد و یادآور شد: «شرکت مخابرات ایران باوجود جایگاه وسیع، مؤثر و سازنده خود در سطح کشور، حامی بزرگی برای تحقق امر ورزش قهرمانی و عمومی است و امیدواریم این دو مجموعه حمایت و همکاری خوبی در آینده نیز داشته باشند.»

گفتنی است دو طرف به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه و در راستای تعامل بهتر و مؤثرتر تأکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار