افتتاحیه مسابقات پیشکسوتان جام رمضان در شهربابک

مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان شهربابک جام " تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" با حضور 9 تیم در شهربابک آغاز شد.

علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت باشگاه صنعت مس و هیئت فوتبال شهربابک، مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان جام رمضان برگزار می شود، گفت: از سیاستگذاری های ماست که والیبال و فوتبال شهربابک را از رده سنی 6 تا60 سال بیش از پیش فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان همیشه نقش عمده ای در ورزش شهرستان ایفا کرده اند، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات دور هم جمع شدن پیشکسوتان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان است.

هاشمیان با بیان اینکه در این جام، قهرمانی و نتیجه ملاک نیست، تصریح کرد: در این مسابقات 9 تیم از نقاط مختلف شهرستان طی کمتر از یک ماه باهم به رقابت می پردازند.

در مراسم افتتاحیه این جام از صولت قائینی و کاظم طهماسبی پیشکسوتان فقید فوتبال شهربابک و حمید اسدی پیشکسوت محبوب فوتبال این شهرستان تقدیر شد.

همچنین علی هاشمیان مدیرعامل باشگاه صنعت مس جامی را که در طول فعالیت قهرمانی اش به دست آورده بود به حمید اسدی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال شهربابک اهدا کرد.

انتهای پیام/ب

آغاز مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان در شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.