همه می آییم؛

دعوت تولیت آستان قدس از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

دعوت تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای حضوردر راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تولیت آستان قدس رضوی در این پیام  ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس آورده است : تدبیر ارزنده امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و بسترسازی جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی نیز یکی از جلوه‌های بندگی در همین ماه مبارک است که انسان‌های آزاده، بصیر و حق‌جو را در روزهای پایانی این ماه مبارک رمضان در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‌سازد.


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی  در ادامه این  این پیام اورده است؛ امت اسلامی طی قریب به 40 سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی‌خواهان جهان در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد کرده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی‌حد و حصر صهیونیست‌ها مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون رفت از وضع موجود مطرح کرده است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت   آمریکا  از این جنایت ها نوشته است : امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهادهای بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند. از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان از مردم و عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و ایران به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز دعوت کرده با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس باردیگر اوج اقتدار و همگرایی امت اسلامی را در دفاع از قبله اول مسلمین به نمایش بگذراند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر(عج) را فراهم آورند.
 
انتهای پیام//ا.س

دعوت تولیت استان قدس در راهپیمایی روز قدس

 
 
برچسب ها: اسرائیل ، قدس 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار