با مخترعین ایرانی؛

استارتاپی که موادغذایی را ارزان به دستتان می‌رساند

یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سایتی شده است که در آن می‌توانید محصولات ارزان قیمت را خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات این شرکت‌ها و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارت‌آپ‌ها بپردازد.

امروزه تب و تاب سوپرمارکت‌های مجازی بسیار داغ شده است و شما با چند کلیک ساده از پشت مانیتور رایانه‌تان می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز را  برای خانه‌ و محل کارتان را تامین کنید.

این محصولات در حوزه‌های مختلف غذایی، بهداشتی و تنقلات وجود دارد و به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه‌اندازی خدمتی شده است که بوسیله آن می‌توانید مواد غذایی ارزان‌قیمت و تخفیف خورده را از این سایت دریافت کنید.

مواد غذایی ارزان در سایت های استارت‌آپی

در این سایت مواد غذایی به دسته‌های مختلف صبحانه و یا غذای اصلی تقسیم می‌شود همچنین انواع کنسرو و غذا‌های آماده را می‌توانید درون این سایت پیدا کنید.

از جمله ویژگی‌های مثبت این سایت این است که محصولات بهداشتی را در دسته‌بندی‌های مختلف کودکانه، زنانه و مردانه تقسیم کرده است تا هر یک از افراد متناسب با نیاز خود محصولات را خریداری کند.

همان طور که اشاره شد این سایت محصولات را با قیمتی تخفیف خورده و ارزان عرضه می‌کند برای مثال اگر یک ماده غذایی به قیمت ۱۵ هزار تومان باشد در این سایت می‌توانید با قیمت ۹ هزار تومان خریداری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
آدرس سایتش چی؟
آخرین اخبار