محمد نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی از همکاران خود برای حضور يکپارچه در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت کرد.

دعوت مدیرعامل شرکت ملی پست از همکاران خود برای حضور در راهپیمائی روز قدسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، محمد نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست طی پيامی از همکاران خود برای حضور يکپارچه در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

راهپیمایی روز قدس تفکر و اندیشه قدرتمند امام راحل است که امروز به یک فرهنگ با نام مقاومت اسلامی در سراسر جهان تبدیل شده است.

روز جهاني قدس يادگار گران سنگ امام راحل عظيم الشان است كه از دشمن شناسي آن عزيز فرزانه حكايت دارد. فتنه هايي كه امروز در مسير آزادي قدس شريف در كشورهاي محور مقاومت ايجاد شده اند به درستي انتخاب صحيح رهبر كبير انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلي جهان اسلام و منطقه يعني رژيم صهيونيستي را نشان مي دهد.

بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمنان اسلام و ارزش های راستین الهی است، اما هرگز از آرمان حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه و ایثار و شهادت است.

مسئولان، کارکنان و همه دست اندرکاران شرکت ملی پست در سراسر کشور، همگام و هم کلام با همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در این راهپیمایی با شکوه انزجار خود از دسیسه های استکباری علیه مسلمانان و مظلومان عالم را اعلام و بر عهد خود با امام خمینی ( ره )، شهدا و رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکیدی دوباره خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار