چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

شاید شما هم جزء آن دسته از دختران و خانم‌هایی باشید که به تازگی شکست عشقی را تجربه کرده اید و یا جدیدا عاشق شده اید و تمایل دارید تا طرف مقابلتان را به سمت خود بکشانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید شما هم جزء آن دسته از دختران و خانم‌هایی باشید که به تازگی شکست عشقی را تجربه کرده اید و یا جدیدا عاشق شده اید و تمایل دارید تا طرف مقابلتان را به سمت خود بکشانید و یا ده‌ها داستان دیگر که سبب شده تا بدنبال چنین مطلبی بگردید و آن را مطالعه نمایید.

اما این شرط کلی را فراموش نکنید؛ شما هر چه که هستید و در هر کجا که قرار دارید تاج مقدس‌ترین صفت به نام "زن" را برسر دارید و از آن والاتر یک انسان هستید، انسانی مملو از احساسات و عواطف که سبب برجسته شدن نقش شما در جامعه و زندگی می‌شود.

این مطلب که ما باید چه کاری انجام دهیم و یا چه چیزی باید داشته باشیم تا که یک مرد را به خود جذب کنیم و بنوعی عاشق خودمان کنیم، از یک طرف به خصوصیات اخلاقی و رفتاری خانم‌ها، از طرف دیگر زیبایی‌های ظاهری و درونی بانوان، از یک سمت دیگر قسمت و شرایط شما و ... وابسته است، اما شاید یک سری نکات ریز و قابل تامل را بتوان دراین مورد متذکر شد، که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در این مطلب به چنین نکات کوچکی اشاره نماید تا شاید تلنگری برای یک تغییر بزرگ در شما باشد، پس با ما همراه باشید.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می‌کند؟

بسیاری از زنان فکر می‌کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما زمانیکه از مردی می‌پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می‌کند، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن‌های مجلات باشند.

زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های آنچنانی و تلاش‌های مداوم ندارند. با کمی تلاش می‌توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.

مو‌های بلند

یکی از مهمترین معیار‌های مردان برای زیبایی و جذابیت زنان، داشتن مو‌هایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید، اگر مو‌های بلند و مرتبی داشته باشید جذاب‌تر است.


بیشتر بدانید: 14 نشانه ای که می توانید بفهمید عاشق کسی شده اید! 


اگر مو‌های بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است، می‌توانید مو‌های تان را به گونه‌ای کوتاه کنید که بلند‌تر به نظر برسد.

کفش‌های پاشنه بلند

مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پا‌های شان در کفش‌های پاشنه بلند جذاب‌تر به نظر می‌رسد، اما می‌دانم این کفش‌ها راحت نیستند.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می‌کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.

لباسی مانند یک خانم!

برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن‌ها مانند یک خانم لباس بپوشند؛ آن‌ها کت و شلوار، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی‌دانند.

لبخند

شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده‌ای روی مردان دارد.

بسیاری از زنان اشتباه می‌کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید، ما انسان‌ها همواره به سمت کسانی جذب می‌شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

زیبایی ظاهری یکی از دلایل جذابیت زنان است، البته همه آن‌ها از این موهبت برخوردار نیستند، امّا خوشبختانه جذابیت شرط لازم زیبایی نیست، آن‌ها همیشه جلوی آیینه می‌ایستند و بر برتری‌ها و کمبود‌های ظاهری خود کنکاش می‌کنند و این سوال را در ذهن خود همواره مرور می‌کنند، "آیا آنقدر جذاب هستم که مردی به طرف من جذب شود؟ " بنابراین دستیابی به زیبایی ظاهری، اولین هدف خانم‌ها محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین پیش نیاز‌های زیبایی ظاهری در خانمها، سلامتی جسمانیست، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و انرژیک بودن او، وی را جذاب‌تر نشان می‌دهد. رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش‌های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می‌کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آن‌ها می‌شود.


بیشتر بدانید: اگر این نشانه ها را دارید، عاشق شده اید! 


یکی دیگر از عوامل جذابیت، رفتار و ظاهری با ظرافت زنانه است که مردان را بسوی خود جذب میکند، نوع لباس، مدل مو، و… همواره باید زنانه باشد نه مردانه.

چرا که از قدیم الایام یکی از بارزترین تفاوت‌ها بین زنان و مردان، بلند بودن موی آنهاست. موی بلند با پیرایش و رنگ‌ها و مدل‌های متنوع در یک زن، می‌تواند هر مردی را بسوی وی جذب کند.

نوع پوشش در خانم‌ها بسیار مهم است، متأسفانه امروزه بیشتر آن‌ها تصور می‌کنند حتماً باید تنها طبق مدل‌های عجیب و غریب و تبلیغاتی در مجلات و تلویزیون لباس بپوشند، در حالی که این طور نیست، یک زن با پوشیدن لباس‌هایی زنانه و ظریف که مدرن هم باشد، بسیار نزد مرد‌ها جذاب‌تر جلوه می‌کنند.

درست است که جذابیت اندام یک زن، مرد را بسوی خود می‌کشد، ولی با پوشیدن لباس‌های نیمه عریان و .. در جمع، ممکن است مورد سوء برداشت و گرایش‌های گذرا از طرف عدّه‌ای روبرو شود. در واقع پوشش، نشانه شخصیت یک خانم است.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

زیبایی درونی

برتری رفتار و زیبایی درونی برای یک زن به همان میزان زییایی ظاهری وی مهم است، البته مبحث معیار‌های درونی، خود، مقوله‌ای است بس عمیق، که در اینجا تنها به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آن‌ها می‌شود. حقیقت این است که بیشتر مردان جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می‌شوند و همواره این گونه خانم‌ها از ارزش و جایگاه ویژه‌ای در ذهن همگی برخوردارند. در یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می‌زند.

برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر مردی جدای از جذابیت ظاهری، بسوی او گرایش پیدا می‌کند، نیاز‌های عاطفیست، هر مردی دوست دارد در سایه‌ی مهر و محبت او، آرامش و نیاز‌های عاطفی خود را ارضا کند. آنان عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند و حقیقت این است که بیشتر مرد‌ها نمی‌توانند از جذابیت درونی یک خانم مهربان و عاطفی همراه با صفات فوق الذکر، براحتی بگذرند.

یکی دیگر از صفات شایسته‌ی درونی یک زن، خوشبینی است، یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزش‌های خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد. یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه گاهی محکم برای وی محسوب می‌شود.


بیشتر بدانید: عشق با بدن ما چه می‌کند؟ 


در ادامه‌ی مباحث فوق، تلاش برای تکامل رشد و رفتار‌های معنوی، یکی دیگر از لازمه‌های برتری یک زن نسبت به دیگریست. او می‌تواند با تلاش در گسترش روابط اجتماعی، یافت توانایی‌های بالقوه خود و مطالعه کتب مذهب و روانشناسی به تداوم و توسعه ارزش‌های خود بیافزاید.

نکاتی که در جذب مردان باید به آن توجه کرد:

 به خودتان اهمیت بدهید

مرد‌ها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است.

اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

بانویی پر رمز و راز باشید

خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید.

به آسانی او را به دوستان مجازیتان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ‌تان شود! مرد‌ها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!
 برای روابط گذشته‌تان غصه نخورید

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد؛ بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید.

از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مرد‌ها چنین دختری را دوست ندارند.

 همیشه خوش‌لباس باشید

همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را جذب می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

 قدر خودتان را بدانید

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید.

بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه‌ای بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند

برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردانی زنانی را دوست دارند که همیشه "در دسترس" نیستند.

چه کار کنیم پسری به ما علاقمند شود؟!

کمی به خود تان ببالید

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید.

اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعداد‌ها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مرد‌ها هرگز دیوانه‌ی زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

سهل‌الوصول نباشید

یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است.

چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مرد‌ها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مرد‌ها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

 خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید.


بیشتر یادبگیرید: چطور مثل آهنربا دیگران را به خود جذب کنیم؟ 


چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند، اما همه عاشق‌شان هستند، چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

کوه اعتماد به‌نفس باشید

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید.

اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد، اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید.

زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد؛ و در آخر اینکه

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت‌ها درست از آب در می‌آید. سعی کنید سخت به دست بیایید، اما همیشه صادق باشی.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عاشق شدن ، عاشق کردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱۱
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
دهه شصت و هفتادی ها چقدر بدبختن، هنوز ازدواج نکردند، اما این بچه های ۱۳- ۱۴ ساله حرف عشق و ازدواج می‌زنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۲:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام من دختر ۱۶ ساله هستم و خجالتی هستم خیلی وقته عاشق یک پسر ۱۸ ساله شدم که فامیل دورمون است تازه دیشب توی یک جشن همدیگر رو دیدیم هرجا می رفت دنبالش می رفتم و آخر روبه رو شدیم و میخواستم بگم که دوست دارم خجالت کشیدم و اومدم سرجام و الان خیلی پشیمونم که چرا بهش نگفتم حرفامو و چرا ازش شماره نگرفتم و فکر کنم اونم عاشق من است و اونم اگر منو دوست داشته باشه میخایم ازدواج کنیم
ما همه دیگرو نمی‌بینیم زیاد همدیگر و تو جشن باشه می‌بینیم به نظر شما چه کار کنم کنم هم دیگرو ببینیم و حرفامو بزنم؟؟
لطفا یک جشنی بگین که مامانم اجازه بده برم اگر میشه کمکم کنید
France
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
منی که لبخند زشت دارم چی???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
من یه دخترم
به نظر شما اگه پسری یه دختر رو دوست داشته باشه
دختره هم ابراز علاقه کنه؟ بگه که منم دوست دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۱۴:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
خواهش میکنم از تمامی پسر هاو دختر خانم های سایت به من جواب واقعی رو بدید
پسری تو فامیل دورمون ۵ سال پیش عاشقم شده بود و حتی پیشنهاد ازدواج هم بهم داد ولی من ردش کردم ولی بازم انگار نه انگار
تو این ۵ سال نتونستیم همو ببینیم به نظر شما هنوز عاشقمه؟
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۵:۵۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
بخدا جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
من که عاشق نیستم
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام پسرم
دخترا که عاشق یک پسر شده اند واقعا از پسرا خجالت نکشید برو رودشوش بهاش حرف زنید شاید اون بهتون حس پیدا کرد یا عاشق شد نمیدونم این نظرمنه
Iran (Islamic Republic of)
سلنا
۱۷:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام من 11سالمه که عاشق یه پسری شدم واونم 16سالشه من دوستش دارم اما نمیدونم اونم دوستم داره یانه حس می کنم یجورایی دوستم داره البته اون پسره هم پسر عمو مامانمه ﭺیکارکنم اونم دوستم داشته باشه? لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ببخشید من اصلا نمیدونم چجور با یه پسر آشنا بشم کجا باید پیداش کنم ب.یشتر وقتم توی خونست جایی ام ک میخام برم با خانواده میرم اگ پسری ام بخاد باهام دوست بشه جوری بی محلی میکنم ک اصلا نزدیکیم نمیشه دست خودمم نیستا الان نمیدونم باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا مثل من✌
من بچه مثبت نیستم
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من ۱۳سالم بود بهم میگفتن اگه دروغ بگی خدا میندازدت جهنم فکرمیکردم واقعیه اسم عروسکم پریسا بود لباس براش دوخت میزدم روپاهام میخابوندمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام من روی یک نفر کراش هستم میخوام اون هم روی من کراش باشه چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
از من به شما نسیت هیچ وقت عاشق نشید الان به بچه های این زمونه اعتمادی نیست عاشقی چیه تو فکر ایندتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
ما تقریبا چن ماهی میشع اومدیم خارج از کشور و بیشتر پسرای مدرسه خیلی بام خوب رفتار میکنن و ینی میفهمم ک دوسم دارن من زیاد زبونسونو نمیفهمم ولی بعضی از دخترا بم میگن ک بات بازی میکنن بشون نزدیک نشم از کجا بدونم واقعا دوسم دارن
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۱۰:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
یلدا ۲۲ ساله بسیار جالب
اما من همیشه همینجوری هستم
تمام چیزهایی که گفتید شخصیت من هستش
خیلی ممنون برای توصیه های پر کاربردتون
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۰۷:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام من یک دخترم 13سالمه عاشق پسر عموم شدم از کوچیکی که نوزاد بودم به نامم بوده اون 16سالش یه جورایی میفهمم که اون ازم خوشش میاد منم که دیوانشم خیلی خجالتی هست ونمیتونه درخواست خواستگاری کنه چیکار کنم زود بیاد خواستگاریم دق شدم از بس منتظرم لطفا کمکم کنید ما مذهبی هستیم. ...پسره مدرسه دینی میره. ..کمک کمک کمک کنید لطفا من هر بار اونو میبینم دستو پامو گم میکنم. ..
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰۰
۱۰:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
عزیزای دل لازم نیست ک ب پسر ک بهش علاقه دارین برین ابراز علاقه کنید . چون باعث میشه ک جلوی اون پسر خیلی کوچیک و بی ارزش بشین . بهترین کسی ک میتونه کمکتون کنه مادراتونه یا بعضی هاهم پدرهاشون
امدم بگم ک با چشمک پسرا گول نخورید ک خیلی زیرکن مواظب باشید
Iran (Islamic Republic of)
N
۲۱:۰۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
چ گیر دادید ب این مو ها و تیپ اسپرت دخترا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من عاشق هیچ کسی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
Tahere
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من ۱۳ سالمه عاشق پسر عموم شدم که از من ۶ سال بزرگتره خیلی دوسش دارم نزدیک ۱یک سال میشه بهش فکر میکنم وقتی می بینمش دستو پام گم میکنم من توی خانواده :مذهبی هستم تو روخدا کمکم کنید نظرشو جلب کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
بدیم
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۴:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام من از یه پسری خوضم امده اون 13 سالشه منم 12 سالو 7 ماهمه
من از اون پسر خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشم میاد اون پسر خوشتیپی نیست زیاد هم خوشگل نیست ولی به هرحال دوستش دارم اون اصلن بهم توجه نمیکنه یه وقتی شاید
من دیونه ای اون شدم نمیدونم باید چیکار کنم اینقدر دوستش دارم که نگو چیکار کنم که اون عاشقم بشه لطفا زود بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
از من می‌شنوید هیچوقت ب طرف نگید

آدم خورد میشه و اگه اون علاقه ای بهت نداشته باشه غرورت خورد میشه
فقد نگید بهش همین
بزارید اگه اون میخواد ب خانوادت میگه الکی خودتو سبک نکنن
Iran (Islamic Republic of)
رستا
۲۰:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام با پسر فامیلامون زیاد گرم نیستیم ولی با داداشم دعوام شد سریع خودشو رسوند اونجا یا همیشه سعی داره بخندونم این یعنی عاشقم شده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
از من ب شما نصیحت عاشق نشید ک از همه چیتون باید بگذرید.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۱۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سلام من ١٣سالمه و من عاشق يك پسر ٢٩هستم
أو از عراقه و طلاق كرده كمك كمك كمك
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۲۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام ببخشید من یه پسرم که 19سالمه یه دختر هست که همش بهم
زل نمیزنه و نگاه هم می‌کنه و همش از دوستام میپرسم که من چجور آدمی هستم و الان متوجه شدم که این دختر از من خوش اومده من باید چیکار کنم من موندم چجوری برم جلو و چی بهش بگم تورخدا کمکم کنید ازتون خواهش میکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
برو بهش بگو تو پسری اگه دختر بودی سخت بود
Iran (Islamic Republic of)
Jm
۰۳:۳۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
از قدیم گفتن مرد با چش عاشق میشه زن با گوش وسسلام
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۲۲:۳۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
عالی بود واقعا طرف عاشقم شد
ممنون واقعا
خیلی تحت تاثیر قرار گرفت
Iran (Islamic Republic of)
Opo
۱۱:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من الان داشتم کامنت ها رو میخوندم کسانی که عاشق فامیل هاشون میشن بچه مچه ان

از نظر روانشناسی ادم تو کل عمرش یه بار عاشق میشه و این عشق واقعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام به همگی من نمیدونم عشق چیه وچجوری به وجود میاد ولی خودم وقتی که پسر عموم رو میبینم احساس خوشی دارم متاسفانه اونها به یه شهر دیگه رفتن من شبا همش به فکرشم واحساس میکنم که دوسش دارم
با اینکه سنم کمه وباهم ۱۰ سال فاصله داریم ولی من خیلی دوسش دارم
ماهم خانواده مذهبی داریم ونمیتونم بهش بگم ما از نظر اخلاقی شبیه هستیم ولی اعتقادی نه مثلا اون استقلالی من پرسپولیسی البته که اینها معیار نیست
من هم کمی هیکلم بزرگه ولی به هم میایم
هرروز استغفار میکنم چون الکی عاشق شدم ولی فکرش از ذهنم پاک نمیشه
به هیچ کسی هم نگفتم توی خودم گریه میکنم یا غصه میخورم
گفتم بنویسم تا راحت بشم


خدایا همه مردم خوشبخت وعاقبت بخیر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
خخخخ ی دختر بالای۲۰ سال گیر نمیاد بگه عاشقم همش زیر ۱۵هستن

شما باید الان تو فکر درس آیندتون باشید نه فکر ازدواج
ازدواج که الکی نیست ی عمر زندگی ازدواج سختی داره شادی هم داره همینجوری الکی نیست فکرتونو افکارتونو بخاطر این چیزا خراب نکنید دختر باید بالا ۲۳ازدواج کنه
شما که عاشقید وقتی برید تو زندگی پشیمون میشی زندگی خیلی سختی داره که اصلا انتظار ندارید شما فکر میکنید فقط تو دوران نامزدی همش عشق حاله نامزد بازی وقتی رفتید تو زندگی اونوقت مفهوم زندگی عاشق شدن رو میفهمید

من خودم ۱۵سالمه از ازدواج متنفرم و دارم درسمو بخونم که بتونم انشالله در آینده معلم بشم ❤❤

ازمن نصحیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خوب بود یکم مفید بوود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۴۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام
والا از رنج سنی تعجب کردم
چون سنتون کمه همه عاشق فامیل شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۱۳:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
من یه دختر با حجاب هستم یه پسر نماز خون رو خیلی دوست دارم چیکار کنم که اونم منو دوست داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
من عاشق پسر عمم خودش منو یکبار دیده نخواست با من ازدواج کنه والان به طور اتفاقاتی که افتاده همدیگرودیدیم والان می خوام دل اونو به دست بیار چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
Soliyon
۱۸:۳۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
من اصلااااااااا دوست ندارم عاشق بشم اول اهداف زندگیم حالا شاید بعدش عشقو عاشقی /=
من اینجوریم که اول باید به تمام ارزو هام برسم بعدش شاید شاید به عشقو عاشقی فکر کنم (=
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۵:۲۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
در عجبم از امتی ک خدا رو میشناسن و دنبال عاشقی بنده هاشن، یادمون نره دنیا لهوی بیش نیست چ برسه آدماش و عاشقونه بازیاش
کسی ک عاشق خدا باشه خداهم عاشقش میشه و زندگیش رو جفتوجور میکنه عقبی شو ردیف میکنه
یادمون نره بالاترین نعمتی ک داریم اینه ک خدامونو میشناسیم و شیعه هستیم
عشق واقعی الله است و بس
مابقی رو خودخداوندی خدا حل میکنه

و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
میکاسا آکرمن
۱۷:۲۴ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام من ۱۵ سالمه در خارج زندگی میکنم از ایران به پاریس اومدم تو پاریس در مدرسه بعضی از پسرا دوسم دارن
ولی بعضیا نه چون میگن خیلی سرد و بیروحی ولی من احمیت نمیدم که کی دوسم داره کی نه
چون الان خیلی برام زوده
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۵:۱۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
سلام احمیت با این ه هستش
Iran (Islamic Republic of)
دنیا کیفی
۱۲:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خیلی کمک خوبی بود و مطمئن هستم جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
چرا همه عاشق پسرخاله یا پسر عمه شون شدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۵:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام عشقا خوبید
Iran (Islamic Republic of)
محمد پارسا
۱۲:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
یا علی جا خوردم همه سنشون اندازه من هست که من الان گفتم همه ۲۰ بالا هستن خحححححححححح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام عزیزان من یک دختر14ساله هستم عاشق پسرخالم که 18سالشه شدم ما هم کم رفتامت میکنیم چیکار کنم عاشقم شه نره سراغ دختری دیگه توروخدا بگید؟!
اوناییم ک میگن سناتون کمه اینا وسوس هست الان یکی از فامیلای ما14سالشه ازواج کرده امیدوارم هممون به عشقامون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
آرمیتا عین الحق
۱۴:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
به درد نخور بود ولی باز خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اصلا عشق عاشقی چیه ؟ی چیز الکی
Iran (Islamic Republic of)
ظالم مهربون
۰۲:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ من یه پسرم نمیگم ما پسرا چطور جذب دخترا میشیم تا بسوزید خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۱:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام من عاشق پسر خالم هستم 10 سال ازم بزرگ تره ولی من دوسش دارم دوس ندارم از دستشبدم حاضرم براش هر کاری بکنم اما خجالت میکشم بهشبگم وقتی توی خونه خالم میرم به اکنت می اوفتم بعضی از وقتا
Iran (Islamic Republic of)
مهتا
۰۰:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام، وااااای بر من، خدایا توبهههههه، چقد جوجه پیام نوشتن اینجا، یا رب.. من تو سن ۱۵ سالگی... عروسک بازی میکردم، عجله نکنید فرزندانم ، سعی کنید ب بلوغ فکری برسین، من خودم ۲۷ سالمه، اصلاااا از اینکه مجردم ناراحت نیستم، دختری هستم با خواستگارای پرفکت ک با خواستگارای ۲۰ سالگیم قابل قیاس نیستن، ببینید دختران و پسران عزیز، عاشقی جرم نیست، ولی اول خودتون رو بشناسین هدف تعیین کنید، بعد برین ب سمت مزدوج شدن، بخدا حیفه فقط بخاطر بالارفتن آدرنالین خونتون وارد رابطه میشین و حستون رو دستکاری میکنید، بلوغ فکری خیلی مهمههههه خیلیییییس، انشاالله همگی سعادتمند بشیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام من 26 سالمه و در خانواده ی مذهبی زندگی می کنم من قبل از عید نوروز یه پسری را دیدم که از من خوشش اومده بود ولی من چون که شماره تلفن ام را ندادم و موقعی که می خواستم شمارم تلفن ام را بدم نمی دونم موبایلش واقعی زنگ خورد یا الکی خداحافظی کرد و رفت و هفته ی بعدش روز شنبه اومد و سلام کرد به من، من از شما یه کمکی می خواهم اگه دیدمش و سلام کرد به من شماره تلفن ام را بهش بدم یا نه از شما نظر می خواهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام من عاشق پسرخالم شد بهش گفتم ولی اون گفت به دخترا هیج حسی نداره بعد اون چند بار به شوخی گفتم اصلا دوست ندارم یه بار فرستاد من دوست دارم بعدش پاک کرد توروخدا کمکم کنید دوساله عاشقشم دیگه طاقت ندارم بعضی وقتا بهم توجه میکنه حواسش بهم هست ولی بعدش اخلاقش عوضش میشه موندم چیکار کنم نمیخام از دستش بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام منم
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۷:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۵:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا راهکارهای عالی هستند من مطمئنم این راهکار ها جواب میدهد
Iran (Islamic Republic of)
Arya
۰۴:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلامی مجدد ب...اگه ممکنه من تو ۱۴ بهمن یه پیامی راجب ب خودم و دختری که دیوانشم نوشته بودم !!!.... ازتون خواهش مندم که کمکم کنید و بگید که همچین دختری که تو پیام قبلی نوشتم و چجوری جلب خودم کنم............با سپاسی فراوان
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۸:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
ای بابا! 50درصد تون عاشق فامیلاتون یا همبازی هاتون شدین
اه ب نظرم فامیل و همبازی اصلا ب درد نمیخورن چون عشق و ازدواج با آدم جدید ب نظرم عاشقونه تره
خب خودمم یه پسره ای دوس دارم متولد هفتم دی ماه 1378 منم متولد 7/7/1386 ینی 7سال و 9ماه فاصله سنی داریم همچنین 12 سال تو یه محله زندگی کردیم ولی ن باهم حرف زدیم ن اظهار علاقه کردیم . فقط اومدم تو این سایته یاد بگیرم چطوری جذبش کنم . اگه هم منو نخاد برام مهم نیس چیزی ک از دنیا تموم نمیشه پسره
ب خواهران عزیز هم بگم هیچ با گفتن دوست دارم ب یه پسر قبل از ازدواج واسه جذب کردن خودشونو کوچیک نکنن چون ارزش دختر از اینجور حرفا بیشتره.
اگه هم کسیو دوس دارین یه شخص امانتدار ومؤمن بفرستین تا ب صورت پیشنهادی شما رو ب اون پیشنهاد کنه اگه هم رد داد ینی خودش لیاقتتونو نداره
الهی همه ب اون کسی ک لایقتشو دارن برسن .
آمین یا رب
Iran (Islamic Republic of)
آسیه
۰۲:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام برای دوستان عاشق از ته دلم آرزو میکنم که هرچه سریع تر به عشقشون برسن و در جواب دخترایی هم که میخان به طرف مقابل بگن که دوستش دارن باید بگم که اصلا نگن چون مغرور میشن و شاید هم شما رو دیگه دوست نداشته باشنو...
چون خودم تجربه دارم و میدونم دوتا از پسر عموهام منو دوست دارن ولی من اصلا اهمیت بهشون نمیدم و میبینم که روز به روز بیشتر وابسته میشن
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۲۳:۴۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
خوبه خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
Arya
۰۲:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ی پسرم و از دخترای محترم ی کمکی می‌خوام
قبل از اینکه توضیحی بدم باید بگم من پسر هولی نیستم وتو فامیلیو دوروبریا دختر خیلی زیاده ولی من کوچیکترین اهمیتم بهشون نمیدم و تا حالا با دختری دوست نبودم .
برای اولین بار عاشق و دیوانه دختری شدم ک مادرامون باهم رفیقن و اون سه سال ازم بزرگتره و بچه طلاقم هست ولی اصلا با این حساب که سختی زیاد کشیده خودشو نباخته و خیلی سالمه و از همه مهم تر اخلاقامون خیلی ب هم شبیه
ازتون کمک می خوام ک اینجور دختری رو چ جوری علاقه‌مند به خودم کنم
لطفاً بهم کمک کنید و خیلی ازتون ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۰۲:۱۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
سلام به نظر من باید رو استایلت خیلی دقت کنی و ظاهرت برات اولویت باشه حالا برو یکم بیشتر تحقیق کن من این برام خیلی مهمه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
این چیزایی که نوشته درست نیست عشق من لش میپوشه و موهاشم کوتاست ولی من عاشق همین استایلش شدم
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۴:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام من عاشق پسر عمم هستم اما نمیدونم چه جوری عشقم رو بهش ثابت کنم و از طرفی اونم عاشقم بشه لطفا کمکم کنید
Poland
Soni
۱۱:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام من عاشق استاد زبانم شدم بهش علاقه دارم
چند سالی ازم بزرگتره ولی من دوسش دارم چیکار کنم بهم علاقمند بشه؟
خواهشا جواب بدید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
منم عاشقم |: دعا کنید به هم برسیم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم عاشق پسر خالمم اما نمیدونم چطوری بهش سابط کنم عاشقشم و دوسش دارم تورو خدا کمکم کنید تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۰۲:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام من پسر هستم . پسر ها اگر عاشق کسی شدن بیشتر برای آن ها هدیه میبرند . شما باید از او تعریف کنید نه تا حدی که مغرور بشه لباس زیبا بپوشید . مو هایتان هم زیبا باشد و با او صمیمی شوید . اعتماد به نفس داشته باشین . اگر او به شما زیاد نگاه میکند یعنی شما را دوست دارد .
از نظر من شما با آن پسر در یک جای تنها باشید و به او بگوید که دوستش دارید کمی سخته اما میشه .
منم ۱۳ ، ۱۴ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰۰
۰۲:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۹
اه اه این پسرا چرا بعضی هاشون انقققدررررر مغرورن
Iran (Islamic Republic of)
۰
۱۵:۴۲ ۱۷ دی ۱۳۹۹
من عاشق یکی شدم بهش گفتم ولی اون به من نگفت و همش انکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام راستش فقط اومدم بگم جا خوردم همه سنشون خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۵:۱۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
من عاشق یه پسر شدم فامیلمونه هم سنه منه من ۱۳ سالمه ولی اون حتی به من نگاهم نمی کنه من خیلی دوسش دارم اما پسر خاله ام منو دوس داره همیشه بهم میگه از من دوسال بزرگتره ولی من اصلا دوسش ندارم همیشه مسخره اش میکنم تا از من دور باشه چیکار کنم که اون پسر عاشقم باشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۰۱:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
من عاشق پسر داییم شدم من 14 سالمه و پسر داییم 23
سالشه و من یک بار باهاش بد رفتاری کردم و اون از اون موقع به بعد باهام بد شده چیکار کنم عاشقم بشه ؟؟کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۰:۴۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام من ی دختر هستم من و ی پسره که اشنا هست همو خیلی خیلی دوست داشتیم ولی تاحالا به زبون نیوردیم ولی کلا از حرکاتش ما من متکجه میشدم که دوسم داره چون با بقه دخترا خیلی فرق دارم بیشتر دور و برای من میدونن ی اتفاقی افتاد که من فکر میکنم برای مادرشه که داره تزم کمی فاصله میگیره ولی هر موقعه که منو میبینه کاملا معلومه که پشیمونه میشه ی کاری کنین که من نرم جلو ولی اون بیاد جلو به خاطر مامانش میگم
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۵:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
سلام. اول اینکه خیلی از رِنجِ سنی دوستان تعجب کردم چه خبره اخه
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۲:۴۱ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام من و پسر خالم خیلی همو دوست داشتیم و واسه هم میکردیم ولی پسرخالم کسی اومد تو زندگیش ک ما کات کردیم الانم میگ تو تو دلم نیستی میخوام کاری کنی ک مثل قبل بری تو دلم باید چیکار کنم میشه لطفا کمکم کنین چیکار کنم ک بازم برم تو دلش دوستم داشته باشه لطفا کمکم کنین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۸:۲۱ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام
منم جدیدن از ی پسر خوشم اومده که هم خوشتیپ هم خوشگله
France
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
من ۱۴ سالمه یه پسر عمه دارم ۱۷ سالشه اونم منو خیلی دوست داره نمیدونه چه شکلی بهمبگه
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۹:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
من یه دختر ۱۶ساله هستم عاشق یه پسر ۲۲ساله شدم من توجه نمی کنم گهگاهی از مغازش رد میشم ولی بعضی اوقات به داخل مغازه هم به دلیل خرید میرم ولی حس اون رو نسبت به خودم نمی دونم باید چی کار. کنم تا بهم حسش رو به زبون بیاره ⁦(´∩。• ᵕ •。∩`) ⁩
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۴:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام من و یه دوستی دارم اونم هم اندازه خودمه با هم میریم پارک یه پسری هست همش نگاه هم می‌کنه منم وقتی نگاه هم می‌کنه دست پاچه میشم و من وقتی می‌بینمش نمیتونم درست حرف بزنم چطور باید حسم بهش بگم
Iran (Islamic Republic of)
Yas
۰۹:۴۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
منم عاشق پسر دایی مامانم شدم .بهش توجه کردم اما اون با تمام پرویی بهم فهموند که دوسم نداره وفقط خوشش میاد من بهش توجه میکنم، منم به خواهرم گفتم که به خواهر اون بگه اما خواهرش گفت به یکی دیکه علاقه داره منم از عشقش گذشتم.
تا الان که اون دختره رفته و اون افسردست و ناامید حالا اون منو عاشق من شده اما من حتی بهش توجه هم نمیکنم، از چند تا راهکار هم استفاده کرد تا من بهش ابراز علاقه کنم، اما من هیچ کاری نکردم حالا هم میدونه من اصلا بهش فکر هم نمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من۱۵ سالمه از پسر داریم خوشم اومد ولی اون هیچ توجهی به من نداره شاید ماهی یکبار همدیگه رو ببینیم یک سلام بهم بکنیم نظرتان من چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من۱۵ سالمه از پسر داریم خوشم اومد ولی اون هیچ توجهی به من نداره شاید ماهی یکبار همدیگه رو ببینیم یک سلام بهم بکنیم نظرتان من چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۸:۳۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام دوستان وقت بخیر
راستشو بخواین من کسی رو دارم که احساسم بهش متفاوت تر از بقیس.نمیدونم اسمشو عشق بزارم یا وابستگی ولی اگ نباشه دلتنگش میشم و هر شب بهش فکر میکنم.همیشه دوست دارم به نظرش خوب بیام ولی رفتارای اون در برابر من عجیبه.یه جوریه.یه وقتایی یه حسی بهم میگه دوسم داره ولی بعضی مواقع احساس میکنم که اشتباه فکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
من عاشق پسر همسایه مون شدم همسایه منظورم اینه خیلی وقته میشناسیم شون تو محله ما هستن ولی مغازه باباش رو برو خونمون بعضی وقتا همینجوری میاد پیش باباش از پنجره همش نگاش میکنم ولی اون حتا نمیدونه من هستم و وجود دارم وقتی چند روز نمیاد خیلی ناراحت میشم امروز از کنارش رد شدم حتی نگام هم نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام،روزتون بخیر
من دختر 14 ساله هستم و پسر خالم 22 سال هست. اون منو خیلی دوست داره. منم خیلی دوسش دارم. ولی یک دختر عمو داره که پسر خالمو دوست داره. بگید اخلاقمو چطوری کنم تا بیشتر بم جذب بشه و نره سمت دختر عموش??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام،روزتون بخیر
من دختر 14 ساله هستم و پسر خالم 22 سال هست. اون منو خیلی دوست داره. منم خیلی دوسش دارم. ولی یک دختر عمو داره که پسر خالمو دوست داره. بگید اخلاقمو چطوری کنم تا بیشتر بم جذب بشه و نره سمت دختر عموش??
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۰۵:۳۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
دخترای گل اول به من گوش کنین
منم اولین باره ک عاشق شدم،من دختری نیستم ک بیرون برم،من به بیرون نمیرم اگ هم برم باخانواده میرم،یه سال قبل با عشقم همسایه بودیم،یه جوراییم فامیلیم،من اون دیوونرو خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۰۵:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
سلام
من 14سالمه،به یه پسر20ساله عاشق شدم،اونم یه موقعی عاشق من بود،ولی نمیدونم چرابعدش گفت مانمیتونیم باهم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۰:۲۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
چرا بین ۱۰ تا ۱۸ سالین همگی ؟
اینا همش هوسه عشق نیسسسسسسس
اسم هر حسی رو عشق نزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اره درسته برین تحقیق کنید تا متوجه بشین خواهر منم عاشق پسر عموم شده هر چی میگم هوسه حرف تو گوشش نمیرع
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۱:۲۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
سلام دوستان وقتتون بخیر

من21سالمه و وقتی پیام هارو خوندم احساس میکنم دیر دارم وارد این مرحله رابطه داشتن میشم اکثرا14.15سالشونه

بگذریم از دیر کردنم من عاشق نشدم اما از یه پسری خوشم میاد اما فقط روزا یه بار از جلو معازش رو میشم
ینی فرصت هیچ چیزیو ندارم
حتی املاکی داره نمیتونم برم تو مغازش ب بهونه ای

و وقتی از جلو مغازش رو میشم نگاشم نمیکنم ک متوجه نشه

یکم ذهنمو در گیر کرده این موضوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
از نظر من پسرا لیاقت دخترا رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ی عاشق بی نام
۱۳:۴۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
من 14 سالمه عاشق پسر خالم شدم که 18 سالشه ولی نمیدونم اون چه نظری درباره داره ولی یادمه قبل تر ها اون خیلی دوست داشت
بچه ها اگه کسی تجربه ای داره لطفا کمکم کنه دوستام هم میگن ولش کن که شکست عشقی نخوری لطفا کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
nf
۱۹:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام عزیزم اول اینکه باید با روش های مختلف از این احساس مطمئن بشی احساس خودت اینکه در چه حد دوسش داری حاضری براش چی کار کنی (مواظب باش لاف نزنی یا خودتو گول نزنی عزیزم)و اینو بدون که تو بایددددددد مهم ترین شخص برای خودت باشی بعد از اینکه این احساس رو تجزیه کردی برو سراغ احساس اون اگر هم خودت که خودت خیلی مهمی هم اون اوکی شدین شروع کن خیلی نا محسوس از قانون های جذب پیروی کن نمیتونم بیشتر از این بنویسم ولی اینو از من به عنوان یه خواهر گوش بده تو مهم ترین زیباترین و بی نظیر ترین دختری و لایق بهترین چیزها و اینکه بلاخره یکی پیدا میشه که قدر این دختر با ارزش رو بدون پس خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
یعنی من باید مثلا با دخترعموم دعوا میشه خودمو کنترل کنم و ببخشمش
۰۰:۲۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
بالایی رو بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام من عاشق یه پسر شدم و خواستگارانم رو به خاطر اون رد کردم ولی اون پسره خیلی کنحکاوه و بداخلاق و تاکسی رو نشناسه بااون کس جور نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید بگید چه جوری عاشق خودم کنمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
سلام من ۱۴سالمه میخوام به یه پسره که ۲۲سالشه برسم نمیدمنم چیکار کنم خیلیم دیوونشم لطفا کمکم کنید❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ممنون ولی اگه کسی از کفش های پاشنه بلندخوششان نیامد چه
Iran (Islamic Republic of)
بهارک
۱۴:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
من عاشق یه پسر شدم اما نمیدونم اونو چطوری عاشق خودم کنم .همش بهش نگاه میکنم اما اون اصلا احمیت نمیده .تصمیم گرفتم برم بهش بگم که چقدر دوسش دارم
Germany
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام من 13 سالمه عاشق پسر خالم شدم خیلی خیلی بهش وابستم ولی نمیدونم اونم دوسم داره یا نه چیکتر کنم کا عاشقم بشه من اصلا بدون اون نمیتونم نفس بکشم هر وقت میبینمش نمیدونم چیکار کنم آخه چیکار کنم دوستمم میگه اونو از سرت بنداز اگه یک وقت ازدواج کنه افسرده میشی و حالت خراب میشه تو رو خدا بگین چیکار کنم فردا هم میخوام برم پیشش
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
دوستا به من کمک کنید من عاشق شدم میخواهیم باهم ازدواج کنیم ولی مامانم رازی به ای ازدواج نیست باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
nf
۱۹:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چرا راضی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
من عاشق یکی شدم نمیدونم دوسم داره یا نه اولش اومد بهم شماره بده ترسیدم گفتم نمیخوام ولی اون موقعم دوشس داشتم به نظرتون برم بهش بگم دوسش دارم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Hadis
۱۶:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
اره
دنیا ارزش نداره :)
۱۲۳
آخرین اخبار