امام جمعه موقت اصفهان:

آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر هم خارج شد

امام جمعه موقت اصفهان گفت:آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر هم خارج شد هرچند زمانی هم که بود تاثیری نداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره تفسیر سوره جمعه اظهار کرد: خداوند این قدرت را دارد تا دین و کتابش را تا پایان دنیا حفظ کند.

وی افزود: در مورد کسانی که خود را به تورات چسبانده اند مانند حماری است که کتاب های را بر آن گذاشته باشند، ادعا کافی نیست و باید توام با عمل باشد، یهودی ها گفتن پیرو تورات هستیم اما در همان تورات بشارت پیامبر اسلام(ص) آمده اما حاضر نشدند بپذیرند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما هم بعضاً مصداق این آیه می شویم، شعار اسلام می‌دهیم اما آیا رباخواری، رشوه، آلات حرام و ... در زندگی ما نیست؟ مسلمان در آیات قرآن آمده که در کنار ایمان آوردن، عمل صالح هم انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید به فتاوای مراجع تقلید دقت داشت، متأثر شدم وقتی شنیدم آیت‌الله مهدوی با زبان نصیحت به شورای شهر توصیه‌های داشتند با جبهه‌گیری زننده‌ای پاسخ دادند.

میردامادی اذعان داشت: کسانی که با رأی مردم آمده‌اند توجه کنند رأی خدا کجا می‌رود، اسلام بوده که ایران را حفظ کرده است.

با بیان این که قابل تحمل نیست برخی در داخل پادوی دشمن باشند، گفت: باید تذکر بدهم با رای مردم اگر سر کار آمده آمد خدایا هم باید امضا کند، اگر فکر می کند به اسم رای مردم هر کاری می‌تواند آنجا و دهند بدانند مردم نمرده اند، این برای ملت قابل تحمل نیست.
میردامادی عنوان کرد: پشت تریبون نماز جمعه با کسی دعوا نداریم اما نصیحت می کنیم، هنوز شهید می آورند از جبهه ها و این ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می بایستد.
وی اضافه کرد: عنوان می کنند ملت خوشی می خواهند، آیا در پارک صفه آن صحنه را به وجود آوردند خوشی است؟ با ورزش مخالف نیستیم و دعا می کنیم در همه صحنه ها پیروز باشیم اما به اسم ورزش نباید چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان اذعان داشت: امیدوارم دیگر تکرار نشود، از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر می کنم که با پشتیبانی ملت جلوی هر منکری گرفته شود.
وی با اشاره به سفر شهردار اصفهان به اروپا یادآور شد: خبر دار شده ایم مسؤلان  ما به خارج  می‌روند و عکس های مستهجن از این دیدارها منتشر می شود از زنانی که از لحاظ پوشش هیچ رعایت نمی کنند.
میردامادی با اشاره به سالروز تخریب بقاع بقیع ابراز داشت: انگلیس ها وهابیت را که ریشه های یهودی دارند را در حجاز بر سر کار آوردند و تاریخ گواهی می دهند همه کشورها از فلسطین یا حمایت کردند یا همدردی، اما آل سعود تاکنون یک گلوله هم به سمت صهیونیستی ها شلیک نکرده اند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بمباران مداوم یمن از سوی ائتلاف عربی غربی تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم با همکاری آمریکا مردم مظلوم یمن را زیر چکمه های اسمشان له می کنند.
وی با اشاره به سالروز ترور رهبر انقلاب در 6 تیر گفت: یک روز پییش از حادثه بمب گذاری در 7 تیر سو قصد به آیت الله خامنه ای شد که منجر به معلولیت ایشان شد، دشمنان مهره های اصلی انقلاب را شناسایی کرده و مامور بودند که هیچکدام از آنها را زنده نگذراند.
وی با بیان این که آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر هم خارج شد هرچند زمانی هم که بود تاثیری نداشت، اظهار کرد: چقدر هزینه و وقت گذاشته شد برای مذاکره با آمریکا، امضا کردند، قول دادند، اما چه شد؟ حالا باز نامه می نویسند برآب مذاکره!
وی ادامه داد: می گویند چرا موشک دارید، شما ده هزار کلاهک هسته ای داشته باشید ما موشک هم نداشته باشیم ؟ اگر قدرت نظامی ما نبود صدهزار بار تاکنون ما را نابود کرده بودند، بدانند یک قدم هم در این موضوع عقب نشینی نمی کنیم.
میردامادی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که اگر یکی زد ده تا می خورد و اگر موشکی به سمت ما شلیک کنند حیف و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

خطبه های نماز جمعه اصفهان

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.