افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی حضرت زهرا در شهرستان کوار

با حضور وزیر بهداشت، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی حضرت زهرا در شهرستان کوار به بهره برداری رسید.

افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی حضرت زهرا در شهرستان کواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دومین روز از سفر وزیر بهداشت به استان فارس بیمارستان ۳۲ تخته خوابی حضرت زهرا کوار افتتاح شد.

این بیمارستان با ۱۶ میلیارد تومان هزینه ساخته شده که حدود ۴۰ درصد آن توسط خیران پرداخت شده است.

گفتنی است وزیر بهداشت صبح امروز نیز با اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز جلسه داشت و از پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد.

واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از سال ۱۳۸۵ در جزیره کیش که دفتر مرکزی آن در شیراز مستقر بود، شکل گرفت.

این واحد از ترم تحصیلی دوم سال ۱۳۹۲ به شیراز انتقال یافت و در سال ۱۳۹۵ عنوان آن به پردیس خودگردان شهید دوران صدرا تغییر نام یافت.
از ابتدای شروع فعالیت این پردیس تاکنون، در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکترای حرفه‌ای دانشجو پذیرفته شده است.

دانشجویان از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ به شیوه نیمه‌ متمرکز پذیرش می‌شدند و از سال ۱۳۹۳ تا ترم تحصیلی دوم ۱۳۹۵ پذیرش دانشجو از سوی سازمان سنجش و بر اساس رتبه کنکور، با ظرفیت مشخص و به صورت متمرکز صورت گرفته است.

این پردیس دارای ۱۸۰ هکتار مساحت دارد و شامل ۱۸ ساختمان برای دانشکده‌ها، ۲۲ ساختمان خوابگاهی، دو ساختمان برای ورزشگاه، سه ساختمان برای بیمارستان، سه ساختمان برای مدرسه، یک ساختمان برای مسجد، یک ساختمان برای مرکز جامع آزمون‌ها و همچنین پارکینگ، فضای سبز، استخر و سالن آمفی تئاتر روباز است.

انتهای پیام/ر

افتتاح بیمارستان کوار

برچسب ها: وزیر بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار