آمریکا دست خالی میدان را ترک می کند

استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: بدون شک آمریکا این کشور مستکبر هیچ سودی از این کارش نخواهد برد و دست خالی میدان مبارزه را ترک می کند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: پس از خروج آمریکا از برجام، همه دنیا فکر می کردند که ایران نیز از این قرارداد بین المللی خارج می شود و بازهم مسائل شورای امنیت برای کشورمان حادث می شود.
وی گفت : اما همگان دیدند با عقلانیت مسئولان کشور و تدبیر دولت این اتفاق نیفتاد تا به همگان ثابت شود ایران در این مدت کاملا به تعهدات هود پایبند بوده است.
بازوند گفت: بنا بر اعتراف رییس جمهوری آمریکا، قرارداد برجام به نفع آن ها نبوده است تا با خروج از این معاهده بین المللی بازهم بدعهدی آن ها به همگان ثابت شود.
استاندار کرمانشاه همچنین به فشارهای اقتصادی اخیر نیز اشاره کرد و گفت: هرچند در پی این فشارها مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است اما ملت مقاوم و صبور ایران شرایط بدتر از این را هم تجربه کرده و سربلند بیرون آمده اند.
وی گفت: در طول 40 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد دشمنان بارها در خصوص مسائل اقتصادی علیه ملت ایران دسیسه چینی کرده اند اما هر بار دست خالی تر از قبل صحنه مبارزه را ترک کرده و به یاری خداوند این بار هم به نتیجه نمی رسند.
بازوند افزود: متاسفانه در این شرایط برخی ها نیز دست به سیاهنمایی می زنند تا مردم را نسبت به آینده کشور بدبین و امید را از آن ها بگیرند.
وی افزود : با تدبیر مسئولان نظام و رهنمودهای رهبری مشکلات اخیر مرتفع و مردم با حمایت همیشگی خود از انقلاب و نظام در آینده شرایط بهتری تجربه می کنند.
بازوند گفت : برخلاف حرف های دشمنان، سرمایه اجتماعی نظام ضعیف نشده است و مردم با حضور پرشور خود در صحنه هایی مانند انتخابات و راهپیمایی ها به دفاع از انقلاب می پردازند.
وی  حضور بخش خصوصی را یک فرصت بزرگ برای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی عنوان کرد و افزود: لازم است شرایط برای حضور آن ها در استان فراهم و بسیاری از پیچیدگی های اداری آن ها رفع شود‌.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بخش خصوصی را یک فرصت بزرگ برای سرمایه گذاری

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.