اینستاگرام قابلیت پرسش سوال تشریحی را به استوری اضافه می‌کند

اینستاگرام ویژگی جدیدی را امتحان می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد سؤالات خاصی بپرسند و بینندگان به صورت تشریحی به آن پاسخ دهند.

اینستاگرام قابلیت پرسش سوال تشریحی را به استوری اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام در آخرین تغییرات خود، قابلیتی به نام IGtv را اضافه کرد که به کاربر اجازه می داد تا ویدئو هایی تا یک ساعت را بارگذاری کند. به نظر می رسد اینستاگرام همچنان به دنبال اضافه کردن قابلیت های جدید به بخش استوری است.

تا کنون هنگامی که استوری فردی را مشاهده می کردید می توانستید پاسخی به آن ارسال کنید که شخص از طریق دایرکت آن را مشاهده می کرد. این پیام در پاسخ به تصویر، ویدئو یا هرچیز دیگری است که فرد آن را به اشتراک گذاشته است. اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ظاهرا اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربر اجازه می دهد تا از افرادی که استوری او را مشاهده می کنند بتواند سوالات خاصی بپرسد تا آن ها به جز پاسخ به سوالات دو گزینه ای بتوانند به صورت تشریحی سوالات را پاسخ دهند.

فردی که این تصویر را به اشتراک گذاشته، هیچ توضیحی در مورد چگونگی ایجاد و عملکرد آن ارائه نکرده است؛ احتمال می رود این قابلیت به صورت یک استیکر همانند قابلیت های دیگر به بخش استوری اضافه شود. نکته دیگر آن است که هنوز مشخص نیست اینستاگرام پاسخ تشریحی افراد را در کدام قسمت به کاربر نشان خواهد داد.

اینستاگرام قابلیت پرسش سوال تشریحی را به استوری اضافه می‌کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار