خداحافظی امام جمعه بروجرد از مردم این شهرستان

امام جمعه بروجرد ضمن خداحافظی از مردم این شهر خواستار همکاری مردم با امام جمعه جدید و پرهیز از چند دستگی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام ترابی امام جمعه بروجرد ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خدمات ۱۵ ساله خود در بروجرد از جمله برگزاری ۷۰۰ نماز جمعه، دفاع مقتدرانه از حقوق مردم شهر در برابر دست اندازی‌ها ، احداث مصلی در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فاز اول آن، تقویت ستاد برگزاری نماز جمعه با ۱۵۰ عضو، خواستار همکاری مردم با امام جمعه جدید پایبندی  در  وحدت و اتحاد و پرهیز از چند دستگی  مردم شد.

 پس از برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و خداحافظی از نمازگزاران تعدادی از آنها و هواداران حجت الاسلام ترابی با سردادن شعار‌هایی خواستار پس گرفتن استعفای وی شدند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد می‌شود

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات کشورحجت الاسلام سیدعلی حسینی، در هفته جاری «روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه و یا روز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷»، به عنوان امام جمعه شهرستان بروجرد منصوب و معرفی خواهد شد.

حاشیه ها برای امام جمعه از چه زمانی آغاز شده است؟

چند سالی است که گروه‌های مختلف سیاسی و مذهبی شهرستان بروجرد، با دفتر امام جمعه درگیرند و هربار کار به صدور بیانیه، راهپیمایی و یا گفت‌وگو می‌کشد. معترضان ترابی براساس آنچه که بسیج دانشجویی و طلاب دربیانیه خود آوردند او را متهم به اداره مافیایی امور در شهرستان بروجرد می‌کنند.

سال گذشته برخی از رسانه‌ها از اعتراض گروهی از روحانیون و طلاب بروجرد در استان لرستان به «فساد» امام جمعه این شهر و سایر امامان جمعه ایران خبر داده بودند.

آن‌ها در یک حرکت اعتراضی به سمت تهران راهپیمایی کرده بودند.

معترضان با انتشار بیانیه ای، ضمن نالایق و نااهل خواندن امام جمعه بروجرد، هدف از راهپیمایی خود را «رساندن پیام اعتراض مردم لرستان به فساد‌های گسترده کانون‌های قدرت و ثروت» در این استان اعلام کرده بودند.

پیش تر نیز بهرام بیرانوند نماینده دوره نهم شهرستان بروجرد در صحن علنی مجلس به رئیس شورای سیاستگذاری امامان جمعه درباره عملکرد حسن ترابی؛ تذکر شفاهی داده بود.

انتهای پیام/م

خداحافظی امام جمعه بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
انسان پلیدی بود
آخرین اخبار