مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ؛

در مقابل دولت‌های استکباری غربی تدافع اقتصادی به جای تهاجم اقتصادی خواهیم داشت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت : تعصب ملت به این سرزمین در جنگ تحمیلی به‌خوبی دیده شد و در جنگ اقتصادی با اتحاد و انسجامی که داریم قطعا در سال ۹۸ ، به جای تدافع اقتصادی ، تهاجم اقتصادی را در برابر دولت‌های استکباری غربی خواهیم داشت.

در مقابل دولت‌های استکباری غربی تدافع اقتصادی به جای تهاجم اقتصادی خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب‌الله آسوده در آئین افتتاح سومین نمایشگاه اشتغال و خودکفایی و اولین نمایشگاه مشترک سوغات حجاج سرزمین نور که در راستای حمایت از کالای ایرانی برپا شده است، افزود : اقدام صورت گرفته در برپایی مشترک این نمایشگاه در سالی که دغدغه مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی بوده شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در ایام حج تمتع آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین سوغات‌های داخلی به حجاج حج تمتع ۹۷ که توسط مددجویان تحت پوشش این مجموعه انقلابی تولید می‌شود است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) نمایشگاه‌های متعددی از این قبیل نمایشگاه‌های مشترک در طول سال برپا می‌کند و در ایام حج تمتع آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین سوغات‌های داخلی به حجاج حج تمتع ۹۷ که توسط مددجویان تحت پوشش این مجموعه انقلابی تولید می‌شود هستیم.

در این مراسم محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی هم با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه مشترک حامی یک پیام مشترک بوده و پیام آن حمایت از کالای ایرانی بوده است، گفت : این نمایشگاه با همکاری استانداری، آستان قدس رضوی، سازمان بسیج سازندگی ، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل حج و زیارت و اداره کل اوقاف و امور خیریه در قالب اقدامی مشترک و در راستای حمایت از محرومان و اقشار کم‌درآمد در مسیر تولید کالای ایرانی و ترویج مصرف کالای ایرانی دایر شده است.

وی افزود: بسیج به عنوان اولین نهاد مردمی در جهت رفع مشکلات مردم در حد توان ورود پیدا کرده تا در گذر از این پیچ تاریخی صحنه‌های بین‌المللی موفق و سربلند باشد، چیزی به فرموده مقام معظم رهبری قطعاً و یقیناً شدنی بوده است و معظم‌له می‌فرمایند این ملت با عزم و اراده قوی‌ای که دارد در تمامی صحنه‌ها پیروز است .

روحانی ادامه داد: مردم و مجموعه‌های مختلف همچون بسیج سازندگی وظیفه خود را در مسیر حمایت از کالای ایرانی به‌خوبی انجام داده‌اند و اکنون نوبت حضور حمایت جدی مسئولان بوده است.

همچنین جواد شاد، مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی نیز گفت: اگر فرهنگ بسیج به درستی جا بیافتد تمامی تهدیدات دشمنان به فرصت تبدیل می‌شود و اگر بتوانیم فرهنگ همدلی و همزبانی را ترویج دهیم قطعاً در همه عرصه‌ها سربلند خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز موضوع خرید سوغات ایرانی توسط زوار بیت‌الله‌الحرام در حج ۹۷ که طرح مشترک آن در مشهد اجرایی شد در صحن مجلس مطرح شد و نماینده مشهد خواستار ترویج این نوع اقدامات شایسته در سراسر کشور شد، افزود: زائران حج باید به جای آنکه وقت خود را صرف خرید در بازار‌ها و بعضاً خرید کالای بی‌کیفیت عربی و چینی بکنند از حضور در خانه خدا و اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره نهایت بهره را ببرند و به عبادت بپردازند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: ما در زمانی که دشمنان به اشکال مختلف به دنبال تخریب و تحقیر ملت ایران هستند، بسیاری از نیاز‌ها را تولید می‌کنیم و از وابستگی خارج شده‌ایم و به مسئولان هم توصیه می‌کنیم که ضمن بازدید از این نمایشگاه، حمایت لازم را از برپاکنندگان آن داشته باشند.

انتهای پیام// ج. ر

 

برپایی نمایشگاه اشتغال و خودکفایی و اولین نمایشگاه مشترک سوغات حجاج سرزمین نور 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.