۷ مصدوم و یک کشته در اثر وقوع ۲ سانحه رانندگی در الیگودرز

عضو شورای اسلامی روستای فرسش الیگودرز گفت: در ۲ سانحه رانندگی در محور روستای فرسش از توابع شهرستان الیگودرز یک تن جان خود را از دست داد و هفت تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جابر اسدی، عضو شورای اسلامی روستای فرسش الیگودرز گفت: واژگونی خودروی پراید در محور روستای فرسش باعث مصدومیت ۲ کودک، یک زن و ۲ مرد شد که بلافاصله توسط اهالی و ماموران اورژانس عملیات رها سازی و انتقال مصدومین انجام شد.

وی با بیان اینکه نبود ایمنی جاده و سرعت بالا موجب واژگونی این خودرو شده است، اظهار داشت: مصدومین در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز بستری شدند و هم اکنون حال آن‌ها مساعد است.

 یک کشته و ۲ مصدوم در تصادف رخ به رخ ۲ موتورسیکلت

عضو شورای اسلامی روستای فرسش الیگودرز گفت: ۲ ساعت پس از واژگونی پراید در همان نقطه ۲ دستگاه موتورسیکلت به صورت رخ به رخ با یکدیگر تصادف کردند که متاسفانه در این تصادف نیز یک تن کشته و ۲ تن مصدوم شدند.

وی افزود: محور روستای فرسش یکی از پر تردد‌ترین محور‌های روستایی لرستان است که به دلیل نبود ایمنی کافی سالانه شاهد تصادفات فراوان در این محور هستیم.

اسدی از مسئولان خواست برای تسریع در بازسازی این محور اقدام کنند.

انتهای پیام/د

۲ سانحه رانندگی در الیگودرز ۷ مصدوم و یک کشته برجا گذاشتند

برچسب ها: حوادث ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
جاده فرسش از دو راهی ایستگاه گاز به سمت فرسش تا ورودی روستا همش حادثه خیزه علتش هم باریک بودن پل ها و نداشتن حریم جاده که توسط افرادی سرپیچ ها و درست نقطه ای که دید ندارد را درخت کاشتن مسئولین حریم جاده روستای فرسش را اگر کسی درخت زده را آزاد کنید و حریم جاده را معلوم و نبود تابلوی های کنار جاده لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
روح این عزیزی که در این سانحه جان خودر را از دست داده شاد به خانواده ش تسلیت میگویم خدا بهشون صبر بده