سورپرایز باشگاه بارسلونا برای نجات یافتگان تایلندی +عکس

جوانان فوتبالیست تایلندی از سوی باشگاه اسپانیایی بارسلونا برای حضور در یک دیدار خانگی به استادیوم نیوکمپ دعوت شدند.

سوپرایز بارسلونا برای نجات یافتگان تایلندی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از آنکه 12 فوتبالیست نوجوان تایلندی و مربی شان از غار لوآنگ نجات یافتند، باشگاه بارسلونا از آنها دعوت کرد تا سال آینده به اسپانیا سفر کنند و در یکی از دیدارهای خانگی این تیم در نیوکمپ حضور یابند.

جوزپه بارتومئو رئیس باشگاه کاتالانی به شدت پیگیر عملیات نجات 12 فوتبالیست جوان تایلندی که بعد از تمرینات فوتبال برای تفریح به غار رفته و بر اثر بارش باران های موسمی گرفتار شدند، بود و اکنون که آنها نجات یافتند تصمیم دارد تا با دعوت کردنشان به نیوکمپ اوقات شادی را برایشان ایجاد کند.


وی در توئیتر باشگاه بارسلونا نوشت:

"ما از فوتبالیست های جوان تایلندی تیم وایلد بوارز و مربیشان دعوت می کنیم تا سال آینده در مسابقات بین المللی شاگردان آکادمی بارسلونا حاضر شوند.همچنین ما از آنها می خواهیم که در یکی از بازی های خانگی بارسلونا که در همین تاریخ برگزار می شود،در نیوکمپ حضور یابند.
گفتنی است باشگاه بارسلونا مدرسه ای را برای بازیکنان جوان تاسیس کرده است که نوجوان نجات یافته تایلندی می توانند در برنامه های اموزشی این مدرسه شرکت کنند و مربیان می توانند بازیکنان با استعداد خود را پیدا کنند".

تایلندی ها در این هفته از باشگاه پرتغالی بنفیکا دعوت نامه ای نیز دریافت کردند. آنها همچنین برای اختتامیه جام جهانی 2018 نیز به مسکو دعوت شدند اما پزشکان تشخیص دادند که هنوز تحت درمانند و شرایط پرواز طولانی مدت را ندارند.

انتهای پیام/

کارت دعوت های جامعه فوتبال برای نجات یافته های تایلندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.