سرقت ۲۷ هزار دلار از محصولات اپل در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم

سارقان فروشگاه اپل استور در ایالات متحده با سرقت تعدادی آیفون و مک‌بوک خسارت 27 هزار دلاری را به این فروشگاه وارد کردند.

سرقت ۲۷ هزار دلار از محصولات اپل در کمتر از ۳۰ ثانیه+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرت جهانی محصولات کمپانی اپل همواره به دلیل کیفیت و کارایی خاص این محصولات بوده است اما این روزها محصولات این کمپانی از جهتی دیگر نیز به شهرت رسیده‌اند.

سرقت‌های متعدد از فروشگاه‌های شرکت اپل موسوم به اپل‌استور سبب شده است تا مسئولین این شرکت به فکر راه چاره‌ای بیفتند. در آخرین مورد سرقت از این فروشگاه‌ها سارقان به اپل‌استور واقع در یک مرکز خرید در شهر فرنسو ایالت کالیفرنیا دستبرد زدند.

سارقان در این دستبرد 27 هزار دلار از محصولات این فروشگاه را سرقت کردند و هزینه گزافی را روی دست صاحبان فروشگاه گذاشتند. در این سرقت گران قیمت 4 سارق با ورود به اپل‌استور در کمتر از 30 ثانیه، 26 دستگاه آیفون و مک‌بوک را به آسانی سرقت کردند. سارقان که با صورت‌های پوشیده دست به چنین اقدامی زدند بسیار جوان و در حدود 16 تا 18 سال به نظر می‌رسند که با سرعت عمل بالا در قطع کردن کابل‌های متصل به محصولات، عملیات سرقت را کامل می‌کنند.

در ادامه فیلم سرقت در زمانی بسیار کوتاه و تلاش ناموفق یکی از حاضران در فروشگاه را برای گرفتن سارقان مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: حرکتی که شاهزاده سعودی قلابی را در یک تجارت بزرگ لو داد! +عکس

بیشتر بخوانید: شوخی دیوانه‌وار مرد عمانی با نمازگزاران +فیلم

انتهای پیام/

26 دستگاه آیفون در کمتر از 30 ثانیه به سرقت رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.