نخست‌وزیر مجارستان تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه را محکوم کرد

ویکتور اوربان در دیدار با ولادیمیر پوتین، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مسکو را مانعی بر سر راه توسعه همکاری‌های روسیه و مجارستان خواند.

نخست‌وزیر مجارستان تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، امروز (یکشنبه) در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیش از فینال مسابقات جام جهانی مسکو، تحریم های اعمال شده اتحادیه اروپا علیه روسیه را محکوم کرد و گفت این تحریم ها مانعی بر سر راه پیشرفت و همکاری‌های بیشتر بین دو طرف است.

وی گفت: به خاطر این اقدامات (تحریم های اعمال شده به خاطر فعالیت روسیه در اوکراین) ما در حال از دست دادن فرصت ها هستیم. اگر این تحریم ها نبودند ما قادر به همکاری بیشتر و پیشرفت های بیشتری بودیم.

مجارستان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا روابط بسیار حسنه‌ای با روسیه دارد و اوربان و پوتین مرتبا با یکدیگر دیدار می کنند. رئیس جمهور روسیه نیز در این دیدار گفت روابط بین دو کشور در حال پیشرفت در جهت مثبت است.

نخست وزیر مجارستان گفته است که به جای دموکراسی لیبرال، وی به ایجاد یک «دولت غیر لیبرال» علاقه مند است و روسیه را به عنوان یک الگو می داند و آن را تحسین می کند.

انتهای پیام/

مخالفت نخست‌وزیر مجارستان با تحریم‌های روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار