سخنران حرم رضوی:

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج) است

موسس و مدیر گروه فقه تخصصی خانواده در جامعه المصطفی گفت:انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج) است و دشمن با تمام وجود تلاش دارد تا به سیمای این انقلاب خدشه وارد کند.

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج) استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید منذر حکیم موسس و مدیر گروه فقه تخصصی خانواده در جامعه المصطفی در سلسله نشست‌های سفیران رضوان در جمع زائران عرب زبان افزود: یکی از حکمت‌ها و اسرار غیبت امام مهدی (عج) امتحان و آزمایش انسان به خصوص شیعیان است. آنان در این آزمون باید پایبندی و باور عمیق خود به مهدویت و میزان اخلاص و علاقه خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: خداوند می‌خواهد شیعیان را با غیبت آخرین امامشان آزمایش کند و این غیبت برای شناخت شیعیان حقیقی سخت‌ترین آزمون محسوب می‌شود.

موسس و مدیر گروه فقه تخصصی خانواده در جامعه المصطفی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهان اسلام از خواب غفلت بیدار شد. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان اسلام را عامل عقب ماندگی می‌دانستند، اما با پیروزی این انقلاب به این نتیجه رسیدند که اسلام نه تنها عامل عقب ماندگی مسلمانان نیست بلکه عشق و محبت بسیار قوی برای امت به شمار می‌رود.

سید منذر حکیم افزود: یکی از آسیب‌های دوران غیبت مسئله رسانه‌ها و فضای مجازی است که با ایجاد شبهات و افترائات سعی دارد، بر چهره اسلام خدشه وارد کند و با مشوش ساختن اذهان مسئله غیبت و ظهور حضرت مهدی (عج) را تکذیب کند لذا بر همه مسلمانان واجب است در مقابل این فرافکنی‌ها آگاهانه و هوشیارانه عمل کند.

گفتنی است این مراسم از سوی اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و با حضور زائرانی از کشور‌های عراق، بحرین، سوریه، کویت، عربستان و لبنان در رواق غدیر برگزار شد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

آزمایش الهی شیعیان با غیبت آخرین حجت خدا بر روی زمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.