مشکل سردار با «آخوندی» چه بود؟+ عکس

از لشگر ۱۴ امام حسین (ع) فشار می‌آمد حق ندارید کار کنید، چرایش را که جویا شدیم فهمیدیم فلان سردار با این شهید مشکل شخصی دارد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجتبی مجلسی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در مطلبی به مناسبت درگذشت مادر شهید مسعود آخوندی که ارتباطی فوق‌العاده احساسی و خاص با تک پسرش داشت، با انتشار عکسی نوشت:

مشکل سردار با «آخوندی» چه بود؟+ عکس

وقتی فهمید کوتاهی مو قانون است توی مدرسه، رفت پیش یکی از دکتر‌های فامیل، وادارش کرد بنویسد: «سینوس‌هایش ضعیف است. موهایش نباید کوتاه شود.» صبح زود برخاست. مو‌های شاخه شمشادش را شانه زد. دستش را محکم گرفت توی دست، بردش مدرسه با همان مو‌های بلند، هیچ‌کس هم نتوانست حرفی بزند! دانشگاه هم که رفت موهایش تا روی شانه‌هایش بود.


بیشتربخوانید:ناگفته‌های جالب یک جانباز قطع نخاعی درباره هم‌رزمِانش در جبهه 


نشسته بود گوشه حیاط خانه گریه می‌کرد می‌گفت: چطور بفرستمش سربازی؟! همه می‌خندیدند: سنی ندارد ۹ سالش است ما را چه به سربازخانه؟! نشسته بود گوشه‌ی حیاط خانه گریه می‌کرد می‌گفت:: طاقت جدایی ندارم!همه گریه می‌کردند و می‌گفتند: سنی که ندارد. ۲۳ سالش است. ما چه به غسالخانه؟


مشکل سردار با «آخوندی» چه بود؟+ عکس

سال ۱۳۸۴ بود. برای مجلۀ طراوت زندگی این شهید را کار کردیم. از لشگر ۱۴ امام حسین (ع) فشار می‌آمد حق ندارید کار کنید، چرایش را که جویا شدیم فهمیدیم فلان سردار با این شهید مشکل شخصی دارد! ما هم نه تنها کار کردیم بلکه عکس شهید را گذاشتیم روی جلد! گرچه باعث شد دیگه برای نشریه طراوت کار نکنم، اما از این کارراضیم.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

سردار با  شهیدآخوندی مشکل شخصی داشت!

برچسب ها: شهدا ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار