در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آموزش و پرورشی‌ها 58 درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهند

بیش از 58  درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را آموزش و پرورشی ها  شامل می شوندمدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش با 58.55 درصد بیشترین تعداد حقوق بگیران صندوق را شامل می‌شوند.

بهروز انتظاری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بازنشستگان و موظفی بگیران وزارت آموزش و پرورش با 58.55 درصد بیشترین تعداد حقوق بگیر صندوق بازنشستگی را شامل می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها آمار فوق 802 هزار و 846 نفر از مجموع یک میلیون و 300 هزار بازنشسته تهرانی را تشکیل می‌دهد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: پس از وزارت آموزش و پرورش، بازنشستگان و موظفی بگیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی کشور بیشترین تعداد حقوق بگیر بازنشسته و موظفی بگیر صندوق بازنشستگی را شامل می‌شوند.


بیشتر بخوانید؛ افزایش حقوق و وام ضروری بازنشستگان کشوری 


انتظاری یادآور شد: بر اساس آمار بازنشستگان و موظفی بگیران مجلس شورای اسلامی نیز کمترین تعداد حقوق بگیر و موظفی بگیر صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهند.

وی همچنین تاکید کرد: در تعیین میزان حقوق دریافتی بازنشستگان 3 عامل در نظر گرفته می‌شود و این عوامل شامل تحصیلات بازنشسته، سابقه خدمت و همچنین پست مدیریتی دوران اشتغال فرد بازنشسته است و موضوع اشتغال به کار آن‌ها پیش از بازنشستگی که در کدام دستگاه مشغول به کار بوده‌اند، اهمیت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار