حاشیه های بازدید مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی امید

اهدای پیراهن حسین کلانی به صالحی امیری و سلطانی فر

مسئولان ورزش کشورمان امروز از اردوی تیم ملی امید جهت آماده سازی برای بازی های آسیایی جاکارتا بازدید کردند.

اهدای پیراهن حسین کلانی به صالحی امیری و سلطانی فربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمرینات تیم ملی امید برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در حالی امروز برگزار شد که رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، غلامحسن زمان آبادی رئیس کمیته فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، هدایت ممبینی ، کیکاووس سعیدی خزانه دار و حسین کلانی در این تمرینات حضور یافتند.

مسئولان ورزش کشورمان در ابتدا با بازیکنان تیم ملی امید صحبت کردند و سپس از امکانات مرکز ملی فوتبال بازدید کردند. مهدی تاج و محمد ساکت اقداماتی که برای  تجهیز مرکز ملی فوتبال صورت گرفته را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساندند.

حسین کلانی پیراهن  های شماره 8 خود را در دوران بازی اش در پرسپولیس را به سلطانی فر و صالحی امیری اهدا کرد.

شوخی صالحی امیری با رضا شاهرودی 

صالحی امیری با رضا شاهرودی مربی تیم ملی امید به شوخی پرداخت و به بازیکنان تیم ملی امید گفت که خوش تیپ همانند شاهرودی باشند و بیان کرد که زمانی شاهرودی به رضا مالدینی معروف بود.

همچنین مسئولان ورزش کشورمان به زمین مرکز ملی فوتبال سری زدند و در جریان هزینه هایی که برای بازسازی این زمین صورت گرفته است قرار گرفتند.

طبق طرح جامع مرکز ملی فوتبال، سالن فوتسال این مجموعه به محل دیگر انتقال یافت.

مسئولان ورزش کشور از ساختمانی که قرار است در مرکز ملی فوتبال ساخته شود بازدید کردند.همچنین تاج و ساکت از وزیر ورزش و جوانان خواستند که مشکل به وجود آمده برای چک های تضمینی فوتبال در اداره گمرگ را حل کند. شنیده می شود مبلغ این چک ها حدود 600 میلیون تومان است. 

یکی از ساختمان های مرکز ملی فوتبال قرار است تغییر کاربری بدهد و برای استقرار تیم های ملی فوتبال بانوان در زمان تشکیل اردوها استفاده شود. 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار