قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

خدمات واقفان و ناذران موجب پذیرای 30 میلیون زائر شد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: قدردان زحمات تمام واقفان و ناذران هستیم که خدمات آن‌ها اکنون موجب شده تا پذیرای ۳۰ میلیون زائر در حرم مطهر رضوی باشیم.

خدمات واقفان و ناذران موجب پذیرای 30 میلیون زائربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت سال 97 حرم مطهر رضوی، افزود:امسال خدمت کریمانه به عنوان شعار فعالیت‌های دهه کرامت انتخاب شده که این خدمات در داخل مجموعه حرم مطهر، در شهر مقدس مشهد، در کشور و در سطح بین الملل اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ارزشمندی تاکنون در حرم مطهر رضوی صورت گرفته از جمله تشرف بیش از ۶۰ هزار زائری که امکان تشرف برای آن‌ها مقدور نبود، ۴۰ هزار نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران، بیماران خاص، مددجویان کمیته امداد و ... که در این ایام مهمان خوان با برکت حضرت رضا علیه السلام شدند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: گلباران حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های آیینی این ایام در شب میلاد حضرت رضا علیه السلام است که توسط جمعی از خیران و واقفان و با حضور مردم و عاشقان اهل بیت (ع) به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

بختیاری با اشاره به افتتاح زائر سرا رضوی افزود: این پروژه از بزرگترین طرح‌های خدمت رسانی به زائران امام هشتم علیه السلام است که آیین افتتاحیه و بهره‌برداری آن با حضور آیت الله نوری همدانی؛ برگزار می‌شود.

وی افزود: اهدای جهیزیه به ۵۰۰ زوج نیازمند در مشهد از دیگر خدمات آستان قدس رضوی در سطح مشهد است که قرار است اول مردادماه بین زوجین نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام//ح.ص
 

خدمات کریمانه شعار امسال دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.