نماز جمعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادگفت: نماز جمعه یک موهبت الهی برای امت اسلامی و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود: ۳۹ سال است که نماز جمعه در ۹۰۰ شهر کشور باشکوه برگزار می‌شودودر طول این مدت نقش اساسی آن در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی معنوی وفرهنگی داشته است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: نماز جمعه نقش هدایت گری وبصیرت افزایی و وحدت آفرینی دارد وسنگر وحدت وعزت نظام اسلامی است.

وی افزود: به برکت نماز جمعه انقلاب اسلامی همیشه بالنده وباشکوه در صحنه‌های مختلف عرض اندام میکند ونماز جمعه مرکز توحید وتقواست ودژ مستحکم دفاع از اسلام وانقلاب است.

وی با بیان اینکه آمریکا بدلیل همراهی نکردن سایر کشور‌ها در موضوع برجام منزوی شد، اظهار داشت: سیاست‌های آمریکا مانند نخ‌های پوسیده‌ای است که هرکس به آن چنگ می‌زند به دام می‌افتد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: تمام تلاش‌های ترامپ برای این است که بگوید مذاکرات رئیس جمهوری قبلی آمریکا درست نبوده است.

وی آمریکا را مانند شغالی در فضای مه آلود دانست که ادای ببر را در می‌آورد و گفت: امروزه آمریکایی‌های فشار تبلیغاتی را در میان مردم ایجاد کرده اند، ولی باید بدانند اگر یکی از منافع آن‌ها در دنیا آسیب ببیند، وارد مذاکره می‌شوند.

آیت الله میرعمادی افزود: قدرت ایران به اندازه‌ای است که هرگاه اراده کند می‌تواند به منافع آمریکا در هر نقطه دنیا آسیب برساند.

خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به سفر معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه به استان لرستان اشاره کرد و گفت: از این سفر‌ها و توجه به لرستان استقبال می‌کنیم، اما مردم انتظار دارند هرگاه شخصی به استان سفر می‌کند مشکلات مردم برطرف و وحدت در جامعه ایجاد شود.

وی تاکید بر لزوم امید بخش بودن این سفر‌ها اظهار داشت: این سفر‌ها با برنامه انجام شوند تا خیر و برکت برای مردم لرستان داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد گفت: در سرزمین اشغالی فلسطین دولت غاصب اسرائیل یک مصوبه را به نام دولت یهود تصویب کرده که در آن حق زندگی از فلسطینی‌ها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این مصوبه باعث زوال رژیم صهیونیستی می‌شود، افزود: این مصوبه تبعات بدی دارد، زیرا حق فلسطینیان نادیده گرفته می‌شود و راه حل سیاسی را از بین می‌برد.

انتهای پیام/م

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار