معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

طرح مطالبات مردمی راهکار قانونی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: طرح و پیگیری مطالبات به حق صنوف و تشکلها راهکار قانونی دارد لذا کف خیابان جایی برای تحقق مطالبات مردمی نیست.

طرح مطالبات مردمی راهکار قانونی داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان محمدرحیم نوروزیان معاون استاندار خراسان رضوی گفت: گسترش تجمعات قانونی و مطالبات گروه‌ها به خیابان‌ها توطئه‌ای است که دشمن آن را تقویت کرده است.

اعتراض کف خیابانی سبب هرج و مرج و سلب آرامش شهروندان می‌شود. این شکل اعتراض در هیچ جای جهان مرسوم نیست و با دموکراسی همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: برای مطالبات به حق، راهکار‌های قانونی وجود دارد که شامل بیان مطالبات در چارچوب قانون، مراجعه به نهاد‌های مرتبط و پیگیری و شکایت است. همچنین در مطالبات گروهی یا تشکلی در خیابان، مشخص نمی‌شود این جمعیت به چه میزان نماینده واقعی آن صنف هستند و همین بهانه‌ای برای انحراف و بزرگنمایی موضوع از سوی دشمن می‌شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: نمایندگان منتخب مردم از طریق انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورا‌ها شهر و روستا تعیین می‌شوند. مردم مطالبات خود را با نمایندگان مطرح کنند و منتخبان مردم نیز موظف به پاسخگویی و رفع مشکلات هستند.

وی با مشخص نمودن مکان‌هایی مناسب برای برگزاری تجمعات قانونی اشاره و بیان کرد: به شورا‌های تامین در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شده پس از بررسی لازم مکان‌هایی را برای تجمعات قانونی مشخص و اعلام کنند.

جغتای در فاصله ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.