۶۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

بر اثر ۵۸ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست کم ۲۲ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شدند.

۶۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، بر اثر 58 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور، دست کم 22 نفر کشته و 43 نفر زخمی شدند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در کانزاس سیتی در ایالت میزوری دو نفر زخمی شدند. پلیس کانزاس سیتی همچنین اعلام کرد در چندین مورد تیراندازی در این شهر نه نفر زخمی و دو نفر کشته شدند. تیراندازی در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا به زخمی شدن سه نفر از جمله یک کودک دو ساله منتهی شد. پلیس اعلام کرد درگیری بین سرنشینان دو خودرو منجر به بروز این حادثه شده است.

تیراندازی در شهر «اورورا» در ایالت ایلینوی نیز دو زخمی برجای گذاشت. تیراندازی در شهر «اوکسون هیل» در ایالت مریلند دو کشته برجای گذاشت. در این حادثه مظنونی که پلیس در تعقیب وی بود به ضرب گلوله پلیس و پس از تیراندازی به یک شهروند کشته شد. در این حادثه مردی که هدف تیراندازی مظنون قرار گرفته بود نیز جان بود. دو نفر نیز در حادثه تیراندازی در شهر «بیلویت» در ایالت ویسکانسین زخمی شدند.

بر اثر حادثه دیگری در شهر یال در ایالت ویرجینیا نیز دو نفر کشته شدند. درگیری بین نیروهای پلیس و سارق یک خودرو منجر به بروز این حادثه شد. دو نوجوان نیز بر اثر تیراندازی در شهر «نورفولک» در ایالت ویرجینیا زخمی شدند. یک زوج جوان در شهر «آرکادیا» در ایالت کالیفرنیا به دلیل اختلافات خانوادگی جان خود را از دست دادند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. تیراندازی در شهر «ترنتون» در ایالت نیوجرسی نیز سه زخمی برجای گذاشت. ده مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، 123 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 35 نفر کشته و 78 نفر زخمی شده اند. 34 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 181 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 57 نفر کشته و 121 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آنها کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز پنجشنبه نهایی می شود.

انتهای پیام/

22 کشته در تیراندازی‌های ایالت‌های مختلف آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار