نوحه‌ی مورد علاقه شهید حججی که همیشه آن را می‌خواند +فیلم

در بخشی از مستندی که به تازگی درباره شهید حججی پخش شده، در خصوص نوحه‌ای که او به آن علاقه خاصی داشت و همیشه آن را می‌خواند، صحبت شده و دوستان شهید در این باره توضیحات جالبی داده‌اند.

مداحی که شهید حججی به آن علاقه خاصی داشت و آن را همیشه می خواندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محسن حججی از جهادگران و فعالان فرهنگی کشور بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به جبهه‌های جنگ در سوریه عازم شد و به نبرد با داعشیان حیوان‌صفت پرداخت. وی در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروهک تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز در شانزدهم مردادماه 1396، در اقدامی ددمنشانه، دشمن سر از تن او جدا کرد و او را به شهادت رساند. این شهید 25 ساله مدافع حرم اهل نجف آباد اصفهان بود که از او فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و گفتند: شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد.

در بخشی از مستندی که به تازگی درباره شهید حججی پخش شده، در خصوص نوحه‌ای که او به آن علاقه خاصی داشت و همیشه آن را می‌خواند، صحبت شده و دوستان شهید در این باره توضیحات جالبی داده‌اند که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه ویدئوی این بخش از مستند مذکور را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
محسن جان تو رو قسم میدم به امام رضا که شما نزد خدا خیلی عزیز و آبرو دارید منو بعنوان نوکر شهدا قبول کنید از خدا همگی بخواهید شهید بشوم نوکریتونو میکنم گرفتار دنیا و آرزوهای اون نشم شهدا نوکرتونم یکبار تو جنگ و تجاوز بعثی ها نصیبم نشد لیاقت نداشتم میخایم به روقیه حسین دختر سه ساله حسین قسمتون بدم لیاقت شهادت نصیبم بشه امین
Iran (Islamic Republic of)
حسین یوسفی
۱۵:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
محسن جان پیش مادر مون حضرت زهرا سلام الله علیها شفاعتمون کن یازهرا
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۰:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
درودوصدسلام برروح پاک وآسمانی شهیدمدافع امنیت مسلمین جهان روانشادشهیدمحسن حججی وفرمانده بزرگوارش شهیدحسینپوراعلی الله مقامهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
جالب بود
آخرین اخبار