ثبت نام دانشگاه پیام نور تربت حیدریه بدون آزمون

رییس دانشگاه پیام نور تربت حیدریه گفت: این دانشگاه برای آن دسته از افرادی که فرصت ثبت نام در آزمون سراسری را نیافته اند، امکان ثبت نام بدون نیاز به قبولی در کنکور را، فراهم آورده است.

ثبت نام دانشگاه پیام نور تربت حیدریه بدون آزمونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛بهروز صادقی رییس دانشگاه پیام نور گفت:فرصت ثبت نام از ۱۵ تا ۲۴ مردادماه جاری است و این دانشگاه فرصت تحصیل در ۲ رشته را به صورت همزمان به وجود آورده است.

وی در خصوص نحوه دریافت شهریه افزود: از آنجا که این دانشگاه از زیرمجموعه‌های دانشگاه‌های دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است شهریه اش نیز بسیار نازل است، اما با این حال برای مراعات حال دانشجویان، امکان پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ درصد و در اقساط ۶۰ ماهه فراهم آمده است.

رییس دانشگاه پیام نور تربت حیدریه ادامه داد: دانشگاه پیام نور تربت حیدریه با تحت پوشش داشتن دانشگاه‌های زاوه و مه ولات، اکنون زمینه تحصیل ۲ هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو را فراهم آورده که هزار و ۸۰۰ نفرشان در دانشگاه تربت حیدریه تحصیل می‌کنند و درصد جنسیتی این دانشجویان نیز برابر است.

صادقی گفت:تعداد کارمندان اداری ۳۵ نفر و ۱۵ نفر عضو هیات علمی ثابت و بالغ بر ۱۵۰ نفر مدرس مدعو کار تدریس در ۳۵ رشته کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد را عهده دار هستند.

وی خاطرنشان کرد: امکانات سخت افزاری دانشگاه به دیگر دستگاه‌های اجرایی با هدف تبادل امکانات و تجهیزات و به منظور رشد و توسعه تربت حیدریه واگذار شده و سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر به منظور برگزاری همایش‌ها و نیز یک سالن ورزشی قابل واگذاری می‌باشد.

رییس دانشگاه پیام نور تربت حیدریه افزود: سامانه رایانه به استعداد صد دستگاه و نیز استفاده از فضای کلاس‌های آموزشی، از دیگر امکانات این دانشگاه برای استفاده سایر دستگاه‌ها است.

انتهای پیام //ز. ج
 

دانشگاه پیام نور  تربت حیدریه زمینه تحصیل ۲ هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو را فراهم آورده است

 
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.