پاسخ غیرمنتظره سیاستمدار مشهور به خبرنگاران مقابل دوربین! +فیلم

سیاستمدار سرشناس پس از اظهارات خود درباره پوشش و حجاب زنان، در پاسخ به سوالات خبرنگاران جمله‌ای غیرمنتظره بر زبان آورد.

اقدام عجیب سیاستمدار مشهور مقابل دوربین خبرنگاران+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بوریس جانسون وزیر خارجه سابق انگلیس پس از اظهارت جنجالی‌اش درباره زنان برقع پوش که گفته بود: آنها مانند صندوق های پستی و دزدان بانک هستند؛ با انتقادهای بسیاری مواجه شد تا جایی که ترزا می هم به نوعی با او در این باره مخالفت کرد.

هنگامیکه در پی این اظهارات خبرنگاران مقابل منزل او تجمع کردند تا پاسخ سوالات خود را در این باره بگیرند با واکنشی غیرمنتظره از سوی وی رو به رو شدند.

جانسون در حالی که خبرنگاران مدت طولانی در انتظار خروج وی از خانه بودند، با یک سینی به آنها نزدیک شد و گفت: شما تمام روز اینجا ایستادید اما من نیامده‌ام که به پرسش های شما پاسخ دهم ،فقط برای شما چای آورده ام! در ادامه ویدئویی که یورونیوز از این ماجرا منتشر کرده را تماشا می‌کنید.


بیشتر بخوانید:بازیگر زنی که با کشف حجاب ناگهانی جنجال به پا کرد! +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
من شخصا با حجاب مخالف نیستم اما معتقدم وجود منحصرا برقع و نه چادر و سایر انواع حجاب، در دنیای امروز از لحاظ امنیتی چندان معقول نیست، قصد تعمیم دادن ندارم اما یک تروریست یا سارق به سادگی می تونه در پوشش برقع چهره ی خودش رو از دوربین های امنیتی پنهان کنه