موافقت شورای شهر قم با افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری

در پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با افزایش ۱۰ نرخ کرایه انواع خودروهای حمل و بار و مسافر درون‌شهری قم موافقت شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست عبدالله جلالی در سالن جلسات ساختمان باکری برگزار شد.

نایب‌رئیس شورای شهر قم  عنوان کرد: متأسفانه در مسئله سازمان قطار شهری بودجه‌های ابتدایی در نظر گرفته‌شده در تفریغ بودجه دچار برخی انحراف‌ها می‌شود که امید می‌رود در سال‌های آینده این مسائل در اصلاحیه در نظر گرفته شود.

حسن بختیاری با اشاره به مسئله بدهی‌های دولت به شهرداری قم ابراز کرد: در مسئله پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری ردیف بودجه مخصوصی دیده است و شهرداری نیز باید در تحقق این بدهی‌ها تلاش‌های خود را مصروف دارد.

وی تصریح کرد: رقم مصوب 900 تومان در برخی خطوط تاکسی رقمی مشکل‌آفرین بوده و اصولاً شهروندان امکانی برای برگرداندن اضافه رقم کرایه را ندارد بنابراین به نظر می‌رسد این مبلغ از 800 تومان به 1000 هزار تومان افزایش پیداکرده و در دو سال آینده نیز دیگر در این خطوط شاهد افزایش قیمت نباشیم.

عضو شورای شهر قم نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به لایحه اخذ مجوز نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودروهای فعال در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر درون‌شهری سال 97 ابراز کرد: امید می‌رود فرماندار قم در کمیته انطباق این لایحه را به‌صورت نهایی تصویب کرده و مصلحت‌های کنونی جامعه در آن در نظر گرفته شود.

روح‌الله امراللهی با تأکید بر به لایحه اخذ مجوز نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودروهای فعال در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر درون‌شهری سال 97 ادامه داد: در تمامی خطوط و مسیرها افزایش قیمت تا سقف 10 درصد بوده و در برخی از این امور نیز افزایش قیمت در حدود 8 درصد بوده است.

وی گفت: در بسیاری از یدک‌کش‌ها کمیسیون عمران با هرگونه افزایش قیمتی مخالفت کرده که امید می‌رود تغییرات ایجادشده در کمیته انطباق نیز مورد تأیید و تصویب واقع شود.

عضو شورای شهر قم تأکید کرد: در اغلب مسیرهای تاکسی‌رانی شهر قم افزایش قیمت‌ها در حدود 100 تومان بوده و سعی شده تا در افزایش قیمت‌ها شرایط و وضعیت اقتصادی شهروندان در نظر گرفته شود، در زمینه یدک‌کش‌ها صرفاً در ردیف یک شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم که بر مبنای وزن این ماشین‌آلات در حدود 4 درصد افزایش قیمت ایجادشده است.

انتهای پیام/الف

افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار