پیداشدن اجساد ۲ جوان غرق شده در دریاچه سد کارون ۳

بخشدار دهدز از پیداشدن اجساد ۲ جوان غرق شده در دریاچه کارون ۳ دقایقی پیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌اله خسروی، بخشدار دهدز گفت: دقایقی پیش با پیدا شدن اجساد 2 جوان غرق شده در سد کارون 3 و خارج کردن آن ها از آب، کار تجسس پس از 72 ساعت به پایان رسید.

وی افزود: عملیات جستجو به صورت شبانه‌روزی در حال انجام بود که جا دارد از تلاش‌های مردم منطقه، امدادگران، اورژانس و مجموعه سد و نیروگاه کارون 4 به‌ویژه مدیریت و حراست آن نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

خسروی بیان داشت: اجساد با فاصله نزدیک به 20 کیلومتر از محل غرق شدن و در نزدیکی امامزاده شهپیر از آب خارج شد  که  در روز گذشته به منظور نتیجه گرفتن کار تجسس در یک جلسه با مدیریت سد کارون 4، از میزان شدت جریان آب خروجی به دریاچه سد کارون 3 کاسته شد.

بخشدار دهدز در پایان گفت: 5 جوان از چهارمحال و بختیاری 3 روز پیش برای آب‌تنی در دریاچه سد کارون 3، در نزدیکی روستای لپر شیران به آب رفتند که 3 نفر از آن ها در آب غرق شد. با تلاش‌های صورت گرفته یکی از آن ها سالم از آب خارج شد ولی 2 نفر دیگر در عمق دریاچه غرق شدند و تلاش‌ها برای خارج کردن آن ها جواب نداد تا با پیگیری‌های مداوم شبانه‌روزی تیم‌های امدادی این امر امروز محقق شد.

انتهای پیام/م

غرق شدن 5 نفر در سد کارون 3

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.