وزیر ارشاد در جشن ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ایثارگران خط اتصال ما با گذشته پرافتخار هستند

صالحی گفت: ایثارگران خط اتصال ما با گذشته پرافتخار هستند و ما این گذشته پرافتخار را مدیون آنها هستیم.

ایثارگران خط اتصال ما با گذشته پرافتخار هستندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس صالحی پیش از ظهر امروز در ششمین جشن ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از جمع ایثارگران این وزارتخانه اظهار کرد: ایثارگران کشور ما در طول تاریخ و در دوره دفاع مقدس فرصتی را برای هویت بخشی به ایران آفریدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقش ایثارگران در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آنچه ایران و انقلاب را حفظ کرده مسیر آبادانی و بقای ایران اسلامی است که ایثارگران مهیا کردند،

وی ادامه داد: از این منظر ایثارگران خط اتصال ما با گذشته پرافتخار هستند و ما این گذشته پرافتخار را مدیون این جماعت هستیم. زیرا این افراد به یاد ما می‌آورند که اگر تاریخ چندهزار ساله و به ویژه تاریخ ۴۰ ساله بعد از انقلاب اسلامی را داریم به پاس افرادی است که در این مسیر ایستادند و نگذاشتند خاکی از این سرزمین از دست برود و عزتی از ما فرو بریزد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: جمع ایثارگران یادآور افتخارات این افراد در دوران بعد از انقلاب است، همچنین جمع ایثارگران پیشتاز نهادینه کردن فرهنگ ایثار هم بوده؛ هست و خواهد بود، اینکه ما مسیری برای آبادانی طی کنیم همان چیزی است که برای حفظ ایران طی کردیم.

صالحی یادآور شد: به نظر می‌رسد آنچه ایران و انقلاب را حفظ کرده مسیر آبادانی و بقای ایران اسلامی است که همین ایثارگران مهیا کردند.

وی در پایان گفت: امید است همین فخر و افتخار که گذشته ما هستند و تاریخ ما را نشان می‌دهند و رمز و بقای انقلاب اسلامی هستند را ارج نهاده و با این نگاه در خدمت همه ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/

 

ایثارگران؛ پیشتاز نهادینه کردن فرهنگ ایثار در کشور 

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار