واگذاری ۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی به بخش خصوصی در لرستان

استاندار لرستان گفت: امسال متعهد به واگذاری ۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی به بخش خصوصی در استان هستیم که تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی،استاندار لرستان گفت: امسال متعهد به واگذاری ۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی به بخش خصوصی در استان هستیم که تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال آن انجام شده است.

 

سید موسی خادمی اظهار داشت: تعداد طرح‌های تعریف شده برای واگذاری به بخش خصوصی بستگی به ارزیابی از طرح‌های عمرانی دارد.


وی گفت: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و این درحالی است که سالانه کمتر از پنج هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی داریم.


وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی دولت و نظام در چند سال اخیر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در اجرای طرح‌های زیرساختی و سایر طرح‌های مورد نیاز مردم است.


استاندار لرستان بیان کرد: این موضوع در قانون بودجه سال ۹۷ به صورت روشن‌تر در قالب تبصره‌های ۱۸ و ۱۹ دیده شده است که بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.


خادمی ادامه داد: هر کجا بخش خصوصی تمایل به ورود داشته باشد طرح‌ها را به این بخش واگذار می‌کنیم چرا که دولت از منابع محدود مالی برخوردار است.

 

وی همچنین گفت: در این خصوص ۳۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان در این حوزه تعیین شده است.

 

انتهای پیام /ب

 

۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی به بخش خصوصی در لرستان واگذار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار