طرح ملی توان افزایی زنان در لرستان برگزار می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت:طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کار آفرینی در روز‌های ۲۷ الی ۲۹ مرداد ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناهید پرویز‌پور ،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کار آفرینی در روز‌های ۲۷ الی ۲۹ مرداد ماه سال جاری در خرم آباد خبر داد.

 

ناهید پرویز‌پور گفت : طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کار آفرینی با هدف آگاه سازی زنان و جوانان علاقه‌مند استان از مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار بومی، و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه کار آفرینی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این طرح با همکاری و مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری انجام می‌پذیرد.

 

وی اظهار داشت: درطرح ملی توان افزایی زنان  حدود ۱۰۰ نفر از جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ سال که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند به مدت سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای طرح بهره مند می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: افراد با شرکت در طرح ملی توان افزایی زنان می توانند علاوه  بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کار آفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند .

 

 مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: اگر چه این طرح ویژه بانوان است، ولی حداکثر ۳۰ درصد سهمیه استان بر حسب نیاز و علاقه‌مندی به مردان اختصاص داشته که در صورت ثبت نام، در طرح مذکور شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام /ب 

 

 برگزاری طرح ملی توان افزایی زنان در لرستان

 

 

 

 

برچسب ها: استانداری ، طرح ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار