برگشت نشاط و شادابی به سه خواهر با بیماری پروانه‌ای

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدارمجدد با سه خواهر با بیماری پروانه ای، با بیان رفع مشکلات مهم این خانواده، از برگشت شادی، نشاط و انگیزه به این خانواده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زاهدی نماینده مردم و کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:حدود دوماه پیش از سه خواهر با بیماری پروانه‌ای با حضور حسینی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کرمان، صادق زاده مدیرکل بهزیستی، معاون دانشگاه علوم پزشکی و نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره)  در کرمان دیدار شد.

وی افزود: در این دیدار مشخص گردید که به دلیل وجود خانه‌ای با شرایط نامناسب نظیر عدم وجود آفتابگیر، وان حمام، تخت و... انگیزه در وجود آن‌ها وجود نداشته و در پی آن روز به روز بر زخم‌های بدن آن‌ها افزوده و حتی توان ایستادن را ندارند.

زاهدی گفت:با پیگیری‌های انجام شده با دستگ‌های مرتبط و مسئولین فوق مشکلات فوق رفع و در خانه اۍجدید ساکن و در پی آن طبق گفته سه خواهر در طی دوماه اخیر، ۲۰درصد بهبودی زخم داشته و هرروز شاهد بهبودی زخم های بدنی این سه خواهر می‌باشیم.

وی افزود: در موضوع خرید داروهاۍگران قیمت این سه خواهر، مقرر گردید به زودی جلسه‌ای با حضور علوم پزشکی و دستگهاۍمرتبط برگزار تا نسبت به رفع این مشکل رسیدگی گردد.

انتهای پیام/ی

بیماری پروانه ای با داروهای گران قیمت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.