مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی ندارد

خطیب جمعه شهرستان انار گفت:آمریکا یک رژیم متقلب و زورگوست که مذاکره با او جز خسران و ضرر‌های فراوان هیچ منفعتی را در بر ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: عمده مشکلات اقتصادی کشور مربوط به نحوه مدیریت و سیاستگذاری‌های دستگاه‌های اجرایی است که باید برای حل مشکلات کمر همت را بسته و با جدیت کامل برخوردنمایند.

حجت الاسلام منتظری در رابطه با مذاکره با آمریکا گفت:آمریکا یک رژیم متقلب و زورگوست که مذاکره با او جز خسران و ضرر‌های فراوان هیچ منفعتی را در بر ندارد.

وی افزود:به لطف الهی اقتدار نظام ایران اسلامی به جایی رسیده که دشمن جرأت تهاجم نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و ملت ایران ثابت کردند که اگر کسی به کشور بزرگ ایران تجاوز کند پاسخ قاطع و پشیمان کننده را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت:یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه و مقابله با فساد است، بنابراین قوای سه‌گانه و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی باید گلوگاه‌های فساد را مسدود نمایند.

وی در ادامه گفت:قوه قضائیه باید با همه توان به میدان مبارزه بیاید و در برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکران جدی و بی‌ملاحظه باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت:ممکن است در برخورد با مفسدان و محتکران سر و صدا‌هایی ایجاد شود، چون به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فساد مانند یک اژد‌های هفت‌سر است که اگر یک سرش قطع شود، از سر‌های دیگر جیِغ و داد بلند می‌شود.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه به جنایات اخیر سعودی‌ها با حمایت آمریکا اشاره کرد و گفت:در یکی از حمله‌های هوایی آل سعود با حمایت آمریکای جنایتکار بیش از ۶۰ نفر از کودکان و دانش آموزان مظلوم یمنی کشته  و ۷۷ نفر مجروح شدند.

وی افزود:رژیم جنایتکار سعودی در کودک کشی و کشتن انسان‌های بیگناه پا جای پای صهیونیست هاگذاشته است.

حجت‌الاسلام منتظری به شهادت امام باقر علیه السلام اشاره کرد و گفت:امام محمد باقر علیه السلام کوه حلم و بردباری در برابر همه اهانت‌های بی پروا و همه گستاخی‌های بیشرمانه بود.

حجت‌الاسلام منتظری سالروز بازگشت آزادگان سرافراز  را به میهن گرامی داشت و گفت: بزرگترین پیام آزادگان سرافراز این است که همه ملت‌های آزاده دنیا اگر طعم تلخ صبر و استقامت و ایستادگی و مشکلات را تحمل کنند سرانجام منجر به طعم شیرین پیروزی می‌گردد.
انتهای پیام/ی

گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار