موسوی خبر داد

تولیدات شبکه‌های استانی از سطح خوبی برخوردار است

عضو هیأت انتخاب آثار بخش «سیما» بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌های کشور گفت: تولیدات شبکه‌های استانی به خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید احمد موسوی عضو هیأت انتخاب آثار بخش «سیما» بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌های کشور با اشاره به تولیدات بخش نوجوانان این جشنواره اظهار کرد: در بخش نوجوانان شاهد آثار خوبی هستیم، به ویژه برنامه‌های صبحگاهی که نسبت به سایر تولیدات از نظر فنی و محتوایی دارای کیفیت بهتری هستند.

عضو هیأت انتخاب آثار بخش «سیما» بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها بیان کرد: کپی‌کاری در ساختار تولیدات جشنواره ها مشهود است، به این صورت که تولیدکنندگان به سراغ آثار برگزیده جشنواره‌ها رفته و از آن‌ها گرته برداری کرده‌اند، در واقع الگوها علمی نبوده اند اين در حالی است كه آثار ارائه شده در جشنواره توليدات مراكز صرفا برای جشنواره نبوده و برای پخش در شبكه های استانی توليد شده اند.

موسوی اصلاح دوره‌های آموزشی که برای تولیدکنندگان آثار برگزار می‌شود را ضروری برشمرد و افزود: باید شرکت‌کنندگان را موظف به حضور در جلسات آموزشی کرد تا دوره‌ها به صورت منظم پیش برود و مطالب مهم به شرکت‌کنندگان انتقال داده شود تا تولیدات در زمینه فنی و سایر زمینه‌ها رشد کنند.

عضو هیأت انتخاب آثار بخش «سیما» بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌های کشور توجه به فرهنگ ایرانی_ اسلامی در تولیدات جشنواره را مطلوب دانست و گفت: اقتضائات بومی، منطقه‌ای، فرهنگی و دینی به خوبی مورد توجه تولیدکنندگان آثار قرار گرفته است ولی پرداخت تولیدات و ترکیب‌بندی بصری تولیدات نياز به توجه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار