دوخبر از ورزش دانش آموزی

دانش‌آموزان پسر کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور رشته هندبال و دختر کرمانشاهی رشته تنیس روی میز در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی رامسر در بخش انفرادی، دوبل و تیمی صاحب مقام شدند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دانش‌آموزان کرمانشاهی در سی و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور رشته هندبال پسران دوره ابتدایی به میزبانی استان تبریز، به مدال برنز دست یافتند.

تیم هندبال دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی استان کرمانشاه توانست با شکست تیم‌های همدان، کردستان، بوشهر، شهرستان‌های تهران و کهکیلویه و بویر احمد به جمع چهار تیم برتر کشور راه یابد و در مرحله نیمه‌نهایی در یک بازی نزدیک با نتیجه 15 بر 14 نتیجه را به تیم خراسان رضوی واگذار کرد و از صعود به دیدار پایانی بازماند.

در بازی رده‌بندی، دانش‌آموزان توانای کرمانشاهی، توانستند با شکست تیم پر قدرت خوزستان به مقام سوم مسابقات قهرمانی مدارس کشور دست یابد.

این دوره از رقابت‌ها در شهر تبریز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دانش‌آموزان دختر رشته تنیس روی میز دوره ابتدایی در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی رامسر در بخش انفرادی، دوبل و تیمی صاحب مدال شدند .

در پایان بیست و نهمین دوره مسابقات تنیس روی میز دختران سراسر کشور در دوره‌ی ابتدایی که به میزبانی رامسر برگزار شد، در بخش انفرادی، دالیا صلاحی، دانش‌آموز توانمند کرمانشاهی طی چند روز رقابت سخت و نزدیک از بین 125 دانش‌آموز شرکت کننده در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام دوم شد و دانش‌آموزان بوشهر، مقام‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دوبل نیز دالیا صلاحی و آوا سعیدی پس از دانش‌آموزان تهران و اصفهان به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

تیم استان کرمانشاه در مجموع پس از تیم‌های بوشهر و مازندران به عنوان تیم سوم بر روی سکو رفت.

این دوره از رقابت‌ها  به میزبانی رامسر برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

درخشش دانش آموزان کرمانشاهی در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.