جودوکاران کرمانی و کسب 4 نشان نقره و برنز از رقابت های کشوری

جودوکاران کرمانی با کسب 4 نشان نقره و برنز در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان (دختران) که به مدت دو روز به میزبانی سنندج برگزار شد، خوش درخشیدند.

محمد اکبری، رییس هیئت جودوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان (دختران) با حضور جودوکارانی از سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی استان کردستان، شهر سنندج برگزار شد.

وی به حضور دو تیم و یک داور از استان کرمان در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: حدیثه طباطبایی به عنوان داور در این رقابت ها حضور داشت.

اکبری تصریح کرد: دو تیم نیز در رده های نوجوانان و جوانان به این رقابت ها اعزام شد که تیم نوجوانان متشکل از مهلاالسادات رنجبر، ساغر اسکندری، مینا رضایی، مهدیه ایران نژاد، هانیه مهران پور، مریم غفوری، جمانه باقری، شکوفه نورالهی به مربیگری فهمیه عباسی و تیم جوانان با ترکیب مبینا مریدی، زهرا پرتانیان، فاطمه پورفریدونی، سحر اسدی، نیلوفر افرا، صوفیه زیدآبادی نژاد، زینب گنجی، شیلا مکی آبادی به مربیگری فریبا دریایی و سرپرستی زهرا معارف دوست در مسابقات حضور یافت.

وی یادآور شد: در پایان، مهلاالسادات رنجبر، جودوکار کار وزن منهای 40 کیلوگرم مقام سوم پیکارهای جودو قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

اکبری گفت: مبینا مریدی در وزن ۴۴_ کیلوگرم نیز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شد.

وی افزود: سحر اسدی و نیلو فر افرا هم در وزن ۵۷_ به صورت مشترک عنوان سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

درخشش جودوکاران کرمانی در رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار