مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی:

دولت‌ها سرمایه گذاری ویژه‌ای بر روی دولت الکترونیک می‌کنند

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت:دولت الکترونیک فرآیندی است که فناوری اطلاعات را بکار می‌گیرد تا دولت کارآمد‌تر شود.

دولت‌ها سرمایه گذاری ویژه‌ای بر روی دولت الکترونیک می‌کنندسیدحمیدرضا روحبخش معارف مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:در شرایط کنونی خیز خوب و مناسبی در جهت تحقق دولت الکترونیک برداشته شده و در واقع انفجار بزرگی است که در مدت زمان کوتاهی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: دولت الکترونیک به سه زیر شاخه اصلی از جمله توانمند سازی نیرو انسانی، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و مکانیزاسیون فرآیند‌ها تقسیم می‌شود که تا کنون به توسعه این موضوع توجه ویژه‌ای شده، اما نیاز است تا گام‌های محکم‌تر و استوار تری در این راستا برداریم.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: نگاه فناورانانه‌ای که در مدیریت استراتژیک خراسان رضوی حاکم و اتفاقات خوبی در این استان افتاده است؛ در این فاز هدفمان این است که زیر ساخت شبکه دولت را که یکی از زیر شاخه‌های اصلی دولت الکترونیک است را توسعه دهیم.

روحبخش معارف گفت:در حال حاضر ۴۲۳۷ ساختمان اداری در سطح ادارات شهرستانی و دهیاری‌ها به شبکه دولت متصل می‌باشند؛ سرویس‌های متعددی در این زیر ساخت‌ها از جمله مکاتبات اداری وجود دارد و صرفه جویی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی شده است.

وی افزود:طرح احراز هویت بر خط در شبکه دولت خراسان رضوی اتفاق افتاده و باعث می‌شود خدمات الکترونیکی مان در سطح استان توسعه یابد.

انتهای پیام//ج. ر
 

باید توجه ویژه ای به توسعه دولت الکترونیک شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.